مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه در گفت و گو با «بسیج» خبر داد
عزیزی گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس با گسترش اردوهای راهیان نور استمرار خواهد یافت و نسل جوان نیازمند آشنایی با این فرهنگ است.
کد خبر: ۹۱۵۹۰۸۰
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

یونس عزیزی در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج از عملیات تجهیز و آماده سازی اردوگاه های استان کرمانشاه جهت میزبانی شایسته از زائران راهیان نور خبر داد و گفت: هرساله بحمداله استقبال بالایی به ویژه از سوی کاروان های خانوادگی از مناطق عملیات غرب بعمل آمده است که سازمان اردویی استان کرمانشاه در پاسخ به این استقبال در حال تجهیز و آماده سازی مکان های اسکان و خدمات رفاهی بیشتری برای زائران است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته میزبان بیش از۲۲۲ هزار زائر راهیان نور از سراسر کشور در اردوگاه های استان کرمانشاه بوده ایم که با هماهنگی ها و اقدامات انجام گرفته، پیش بینی می شود در سال۹۸ بیش از ۲۵۰ هزار زائر در ۳ اردوگاه سازمان اردویی بسیج استان کرمانشاه اسکان داده شوند.

 

عزیزی عنوان کرد:استان کرمانشاه در حال حاضر دومین استان بعد از مناطق جنوبی در میزبانی کاروان های راهیان نور بوده است.

 

عزیزی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ دفاع مقدس با گسترش اردوهای راهیان نور استمرار خواهد یافت و نسل جوان نیازمند آشنایی با این فرهنگ است، گفت: ما تمام تلاش خود را در میزبانی این کاروانها به کار بسته ایم تا هر چه بیشتر نسل جدید با این فرهنگ آشنا شوند.

 

عزیزی در پایان افزود : یادمان های مورد بازدید در استان کرمانشاه توسط کاروان های راهیان نور را می توان زیارتگاه شهدای پاوه، زیارتگاه شهدای عملیات مرصاد، زیارتگاه شهدای بازی دراز، زیارتگاه شهید بهشتی در محور قصرشیرین، زیارتگاه مطلع الفجر و پادگان ابوذر نام برد که در این میان، پربازدیدترین زیارتگاه متعلق به یادمان مرصاد است.

ارسال نظرات