مرحله اول فراخوانی گردانی حفظ انسجام بسیجیان گردان کربلا شاهرود با حضور ۱۵۰ نفر از بسیجیان سلحشور در جنگل ابر به مدت ۲۴ ساعت برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۵۹۰۵۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مرحله اول فراخوانی گردانی حفظ انسجام بسیجیان گردان کربلا شاهرود با حضور ۱۵۰ نفر از بسیجیان سلحشور در جنگل ابر به مدت ۲۴ ساعت برگزار گردید.
در این مرحله از فراخوان بسیجیان پس از تجهیز وتسلیح در مقرگردان عازم منطقه ابر شده و توجیه نیرو‌ها در منطقه وبرگزاری کلاس گشت شناسایی ودستبرد وتوجیه نیرو‌ها به برنامه گشت شناسایی و عملیات دستبرد و تشکیل ۴ تیم گشتی و ۴ تیم دستبرد و برپایی ۲ پایگاه دشمن فرضی درجنگل ابر انجام شد.
در برنامه گشت شناسایی و دستبرد، ۴ تیم گشتی جهت شناسایی ۲ پایگاه فرضی دشمن که به قصد مختل کردن محور دفاعی امنیتی خوش ییلاق درجنگل ابر مستقرشده بود، اقدام نمودند و پس از شناسایی پایگاه‌ها توسط تیم‌های گشتی، عملیات دستبرد توسط ۴ تیم دیگر به سمت اهداف و پایگاه‌های فرضی از پیش تعیین شده دشمن انجام شد.
در ادامه این فراخوان بسیجیان گردان کربلا طی یک راهپیمایی برد بلند به سمت آبشار آلوچال و حمل پلاکارت و پرچم با شعار حفظ محیط زیست وحفظ حجاب در همه محیط‌های اجتماعی تاکید کردند.
بسیجیان گردان کربلا نماز جماعت مغرب و عشا را با حضور حجت الاسلام والمسلمین نبی مبلغ گردان‌های امام حسین (ع) برگزار و در بین الصلاتین به ایراد سخنرانی پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها