معارفه مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان سرخه

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان سرخه معرفی شد
کد خبر: ۹۱۵۹۰۴۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج سرخه حجت الاسلام والمسلمین حامد زکی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان سمنان در مراسم معارفه مسئول عقیدتی نیروی انتظامی شهرستان سرخه، با اشاره به دهه کرامت وخصوصیت بارز حضرت معصومه (س) که کریمه اهل بیت می‌باشند گفت: کرامت یعنی بزرگواری، شرافت و سخاوت، کرامت در سایه معنویت به دست می‌آید و معنویت در سایه دین داری و نزدیکی به خداوند متعال به دست می‌آید.
وی افزود: با توجه به امر امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و توصیه سازمان انتظامی به نیرو‌های خدوم این سازمان، برخورد حکیمانه و دلسوزانه با مردم است ما باید در عمل به دستور رهبر خویش کوشا باشیم. عزت واقعی از آن خداوند و پیامبران و مؤمنین است و هرکس بخواهد عزیز شود باید با خدای خود یکی باشد و غیر از اطاعت و بندگی و ترس از خداوند، بنده و مطیع غیر خدا نباشد، همانند ملت غیور ایران اسلامی و انقلاب ما که در سایه برکت امام خمینی (ره) که فرمان بردار خداوند متعال بوده و از هیچ احدالناسی ترس و واهمه‌ای نداشتند.
حجت الاسلام زکی با اشاره به کودتای نوژه در ۱۸ تیر، بیان داشت: که معنویت و اخلاص ملت ایران باعث رو شدن دست استکبار جهانی در نتیجه براندازی آنان در عملیات بود و در این روز‌ها نیز عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص ساقط کردن پهپاد آمریکایی، نشان دهنده چیزی جز عزت و اقتدار انقلاب اسلامی نیست.
وی با اشاره به وجود دو نوع کرامت که در قرآن به آن اشاره شده است، اظهار داشت: کرامت ذاتی است که انسان را در بهترین وضعیت خلق کردیم و حفظ این کرامت در جامعه امروزی وظیفه نیروی انتظامی است و با برخورد مناسب با مردم باید در حفظ آن کوشا باشد. نوع دیگر کرامت، کرامت اکتسابی و معنوی است که در سایه عمل صالح و ایمان به خداوند متعال به دست می‌آید
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با بیان وظایف سنگین نیروی انتظامی، افزود: نیروی انتظامی به عنوان خادم مردم و در خدمت مردم است و به این خدمت گذاری خود افتخار می‌کند و در هیچ مأموریتی از هیچ فرد و گروهی واهمه ندارد. کسانی که با بیان جملاتی سعی در تخریب و تضعیف این نیروی خدوم دارند همانند منافقان هستند و قصد ضربه به نظام را دارند.
وی با اشاره به هفته عفاف و حجاب افزود: رعایت حجاب اسلامی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ذکر شده و هرکس که ناقض قانون باشد به عنوان متخلف و مجرم شناخته می‌شود. همه ما ملزم به اجرای قوانین جمهوری اسلامی ایران هستیم و نیروی انتظامی در اجرای مأموریت‌های خود از یک نفر دستور می‌گیرد و آن هم فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هستند.
درپایان حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا سید حسینی به عنوان مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان سرخه معرفی شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار