خبرهای داغ:
رئیس هیئت کشتی شهرستان سرخه از برگزاری مسابقات کشتی در رده خردسالان سرخه خبر داد
کد خبر: ۹۱۵۹۰۳۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، مسابقات کشتی قهرمانی استان سمنان در رده خردسالان به میزبانی شهرستان سرخه برگزار خواهد شد. خبرنگار ما با علیرضا عربی رئیس هیئت کشتی شهرستان سرخه در خصوص نحوه برگزاری این مسابقات به گفتگو پرداخت.
علیرضا عربی رئیس هیئت کشتی شهرستان سرخه با اشاره به قدمت دیرینه هیئت کشتی شهرستان سرخه و سابقه‌ی موفق و فعالیت‌های گسترده و موثر این هیئت گفت: از فردا به مدت دو روز و یک شب میزبانی مسابقات کشتی استان به طور رسمی در شهرستان سرخه برگزار خواهد شد و این شهرستان در گذشته نیز میزبان برگزاری مسابقات استانی بوده است، ولی با این تفاوت که در این دوره هیئت کشتی زمینه و شرایط کامل اسکان و پذیرایی از میهمانان را به طور کامل در شهرستان سرخه فراهم نموده است با این هدف که با توجه به اینکه هزینه‌های پذیرایی را تیم‌ها پرداخت می‌نمایند؛ زمینه گردش مالی را در سرخه و جذب هرچه بیش‌تر کشتی گیران را در سرخه فراهم نماید و در پایان به برندگان علاوه بر مدال، بسته‌های فرهنگی نیز اهدا خواهد شد.
وی افزود: درسالیان دور و نزدیک این شهرستان قهرمانان خوبی در کشتی آزاد و فرنگی در سطح ملی و استانی داشته است و در رده پایه امیرابراهیم امامی در مسابقات منطقه‌ای کشور رتبه سوم را از آنِ خود نمود و به دنبال آن به مسابقات المپیک یاد کشتی که در آبادان برگزار شد راه یافت و مقام هفتم را در رده خردسالان کسب کرد. امروز می‌توانیم بر این داشته‌ها و قهرمانان خود افتخار کنیم؛ و برای پرورش چنین قهرمانانی در سطح شهرستان تلاش نماییم.
عربی بیان داشت: از فردا میزبان کلیه کشتی گیران خردسال و نونهال استان سمنان از شهرستان‌های مختلف در شهرستان سرخه هستیم. وجه تمایز این مسابقات در این است که این مسابقات، اولین دوره مسابقات کشتی در سطح استان است که از سه قهرمان مسابقات المپیک، جهان و آسیا دعوت شده است. البته همه این کار‌ها با همت وهمدلی مردم، مساعدت مسؤلین و خبرنگاران شهرستان سرخه صورت خواهد گرفت.
رئیس هیئت کشتی خاطرنشان کرد: از شهرستان سرخه نیز یک تیم با سرپرستی محمد امامی و مربی گری اسماعیل عربی در بخش کشتی آزاد و فرنگی شرکت خواهد نمود
ارسال نظرات
پر بیننده ها