خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد (ع ) شهرستان قزوین خبر داد:
اصلی بیگی گفت: طرح جهاد همبستگی ملی در محلات و مساجد مختلف شهرستان آغاز شده که مردم با کمک های نقدی در حال امداد رسانی به سیل زدگان هستند و در کنار گروه جهادی بسیج سازندگی ناحیه امام سجاد ع نیز با حضور خود به یاری این مردم خسارت دیده خواهند رفت.
کد خبر: ۹۱۵۹۰۱۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

زین العابدین اصل بیگی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: با حضور برگزیدگان گروه های جهادی بسیجیان شهرستان قزوین، اردوی جهادی بسیج سازندگی ناحیه امام سجاد ع برای ساخت و ترمیم واحدهای مسکونی مناطق سیل زده به استان لرستان اعزام می شوند.

وی خاطرنشان کرد: این دو گروه جهادی ساعت ۸ صبح روز جمعه چهارم مرداد ماه از شهر اقبالیه اعزام خواهند شد که یکی از این گروهای جهادی از بسیجیان منطقه اقبال شرقی و دیگری از بسیجیان شهر اقبالیه می باشند.

اصل بیگی بیان کرد: طرح جهاد همبستگی ملی در محلات و مساجد مختلف شهرستان آغاز شده که مردم با کمک های نقدی در حال امداد رسانی به سیل زدگان هستند و در کنار گروه جهادی بسیج سازندگی ناحیه امام سجاد ع نیز با حضور خود به یاری این مردم خسارت دیده خواهند رفت.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین گفت: این گروه های جهادی به مدت ۱۰ روز در مناطق سیل زده استان لرستان مشغول خواهند شد و در کنار آن کمک های نقدی و مردمی نیز به این منطقه همراه با این گروه ارسال خواهد شد.

 

4001/ن30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها