روابط عمومی ناحیه بردسیر:
کرسی آزاد اندیشی با موضوع حجاب با حضور بسیجیان خواهر روستای باغابر شهرستان بردسیر در محل مسجد امام حسین علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۸۹۸۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، کرسی آزاد اندیشی با موضوع حجاب با حضور بسیجیان خواهر روستای باغابر شهرستان بردسیر در محل مسجد امام حسین علیه السلام این روستا با حضور حجت الاسلام شمسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج بردسیر و همچنین حجت الاسلام محسنی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه و با کارشناسی برادر پاسدار مالک محمدزاده برگزار شد.

در این مراسم ابتدا کارشناس به طرح موضوع پیرامون حجاب می پردازد و بعد از ان یک گروه به عنوان موافق با حجاب، با ارائه آیات قرآن و احادیث و همچنین دلایل علمی و عقلی صحبت می کنند و نظرات خود را پیرامون مسئله حجاب  بیان می  کنند و گروه دیگر با ارائه دلایل و استدلال خود به مخالفت با موضوع حجاب می پردازند تا طرح بحث برای مخاطبان به خوبی بیان شود.

این برنامه کرسی آزاد اندیشی که از برنامه های تعلیم و تربیت ناحیه می باشد در سطح شهرستان و در بین بسیجیان در پایگاههای مقاومت بسیج و مساجد شهرستان در حال اجراست و با استقبال بسیجیان و جوانان روبرو شده و تا پایان تابستان ادامه دارد.

ارسال نظرات