رئیس مرکز بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی استان بوشهر گفت: به همت بسیج سازندگی و کمیته امداد استان بوشهر ۵۵ واحد مسکونی ویژه مناطق محروم ساخته شده و امروز به مردم نیازمند تحویل داده شد.
کد خبر: ۹۱۵۸۹۵۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، ذوالفقار عباسی‌فر در آئین افتتاح ۵۵ واحد مسکونی ویژه نیازمندان استان بوشهر در روستای جمالی تنگستان، اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم روستا‌ها و مناطق کم برخوردار از مهم‌ترین اقدامات بسیج سازندگی سپاه بوده است.

رئیس مرکز بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی استان بوشهر افزود: یکی از برنامه‌های مهم در عرصه خدمات‌رسانی، اجرای پروژه‌های کوچک، زودبازده و عام‌المنفعه در روستا‌ها و مناطق کم برخوردار است که در سال جاری، عملیات اجرایی ۴۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان آغاز شده و از این تعداد، ۱۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی افتتاح شد.

عباسی‌فر با بیان اینکه عملیات اجرایی ۳۷۷ واحد مسکونی ویژه نیازمندان آغاز شده است، گفت: به همت بسیج سازندگی و کمیته امداد استان بوشهر ۵۵ واحد مسکونی ویژه مناطق محروم ساخته شده و امروز به مردم نیازمند تحویل داده شد.

وی با اشاره به عرصه‌های پروژه‌های محرومیت‌زدایی، تصریح کرد: این ۴۰۵ پروژه شامل ساخت واحد‌های مسکونی، خانه عالم، غسالخانه، آب‌انبار و تکمیل منازل مسکونی، مساجد، حسینیه‌ها و ... در روستا‌ها و مناطق کم برخوردار استان بوشهر می‌شود.

پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها