خبرهای داغ:
در اولویت فعالیت شورای هماهنگی صنوف پوشاک کشور قرار گرفت
شورای هماهنگی صنوف پوشاک فعالیت خود را با هدف کمک به رونق تولید، آسیب شناسی اجتماعی و فرهنگی و ساماندهی تولید پوشاک متناسب با سبک ایرانی و اسلامی آغاز کرده است
کد خبر: ۹۱۵۸۹۳۵
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از به نقل از دبیرخانه شورای عالی رسانه سازمان بسیج اصناف کشور؛ ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه پوشاک تهران با اعلام این خبر گفت: شورای هماهنگی صنوف پوشاک کشور با هدف هم افزایی و ایجاد وحدت رویه و با حضور اتحادیه‌های تولیدکننده و فروشنده پوشاک تشکیل شده است.
وی افزود: در این شورا مطالبات خود را جهت رفع موانع تولید، افزایش بهره وری، ارتقای علمی و رونق تولید و ساماندهی تولید پوشاک متناسب با سبک ایرانی و اسلامی مطرح و پیگیری می‌کنیم و تولیدکنندگان ما هم باید متعهد به افزایش کیفیت محصولات خود باشند.
غلامرضا حسن پور، رئیس بسیج اصناف کشور نیز در مورد طرح حمایتی بسیج اصناف از صنعت پوشاک گفت: کارگروه نساجی و پوشاک را سال ۹۵ تاسیس کردیم و یکی از کار‌های ما شناسایی موانع توسعه صنعت پوشاک و برطرف کردن آن‌ها بود.
وی افزود: چند مبحث دیگر مانند تولید صادرات محور و سرمایه گذاری در نساجی و پوشاک هم پیگیری و در بخش عفاف و حجاب و پوشاک مناسب هم کارگروهی ایجاد شده است.
حسن پور گفت: برای توسعه اشتغالزایی و دانش بنیان کردن این صنعت هم با دانشگاه‌ها ارتباطاتی برقرار کرده ایم که امیدوارم در شهریور ماه رویداد خوبی اتفاق بیفتد و سرمایه گذار با فعال اقتصادی و اتحادیه در کنار هم تولید را پیش ببرند.
حسن پور در مورد طراحی مد هم گفت: با دانشگا ه الزهرا و فعالان این حوزه صحبت‌هایی شده است.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها