معرفی خدمات الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی در نمایشگاه الکامپ

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی و شرکت‌های دارای تعامل با این سازمان در حوزه فن‌آوری اطلاعات خدمات الکترونیک این سازمان را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده‌اند.
کد خبر: ۹۱۵۸۸۹۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مهندس علی معیری اظهار داشت: علاوه بر مدیران و همکاران حوزه فن‌آوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی، نمایندگان شرکت خدمات ماشینی تأمین، بانک رفاه کارگران، شرکت رایتل و موسسه خدمات درمانی میلاد سلامت نیز در غرفه سازمان تأمین اجتماعی حضور دارند.

وی ادامه داد: همچنین شرکت خدمات سلامت الکترونیک (ساتا)، شرکت داده پردازی(وابسته به بانک رفاه) و شرکت داتک(وابسته به رایتل) نیز در غرفه سازمان تأمین اجتماعی حضور دارند و یکی از غرفه‌های اصلی سالن دولت الکترونیک به این خانواده بزرگ اختصاص یافته است.

معیری معرفی سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی و همچنین سامانه‌ها نوبت دهی مراکز درمانی را از جمله خدمات غیرحضوری محبوب سازمان تأمین اجتماعی معرفی کرد و گفت: بسیاری از مراجعه کنندگان به غرفه تأمین اجتماعی از خدمات غیرحضوری این سازمان استفاده می‌کنند.

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: خدمات الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی از طریق وب، اپلیکیشن موبایل و سرویس‌های USSD به مخاطبان عرضه می‌شود و تمامی این خدمات در نمایشگاه الکامپ معرفی می‌شوند.

مهندس معیری تعامل با واحدهای تخصصی سایر دستگاه‌ها را از دیگر اقدامات قابل پیگیری در نمایشگاه الکامپ برشمرد و افزود: اطلاع رسانی خدمات مبتنی بر فن‌آوری اطلاعات به عموم مردم و مسئولان دستگاه‌های مختلف در نمایشگاه الکامپ مورد توجه قرار دارد.

غرفه سازمان تأمین اجتماعی در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ) واقع در سالن ٤١ (دولت الکترونیک) نمایشگاه‌های بین المللی تهران از ٢٧ لغایت ٣٠ تیر ماه ساعت ١٠ صبح الی ١٨ پذیرای بازدیدکنندگان است. 

ارسال نظرات