سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در همایش طراحی دستگاه حفاظت خوردگی جریان تزریقی در شناورها:

آمريکايي ها و انگليسي ها پشت بي سيم به فرماندهان شناورهای کشورهايي در حاشيه خليج فارس مي گويند:« خفه شو!»

خبرگزاری بسیج: چالش علمی با موضوع طراحی دستگاه حفاظت خوردگی جریان تزریقی در شناورها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۸۸۸۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹

در این رویداد علمی تیم های علمی تخصصی با ارائه طرح ها و ایده های خود سعی در حل این معضل داشتند. این برنامه با حضور سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دکتر آقامیری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، مهندس حفیظی ریاست سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان تهران و برخی مسئولین دانشگاهی برگزار گردید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این برنامه با تاکيد بر اين که نبايد بيگانگان در خليج فارس حرف اول را بزنند، گفت: اکنون کشورهايي در حاشيه خليج فارس هستند که آمريکايي ها و انگليسي ها پشت بي سيم به آنها مي گويند خفه شو! و کشورهايي هستند که خاک خود را در اختيار پايگاه هاي آمريکايي قرار داده اند اما از ورود و خروج آنها بي خبرند! پس حاکميت چه معنايي دارد؟

سردار تنگسيري تصريح کرد: ما امروز اقتدار،صلابت و حاکميت کامل در کشور داريم که مرهون خون شهداست و امام راحل بود که اين بزرگي را به ما هديه کرد که بايد آن را قدر دانست.

وي گفت: اگر ما امروز ايستاديم، ايستادگي ما براي نسل هاي بعد مي شود شاخص و معيار مردانگي و قطعا در تاريخ رزمندگاني که 8 سال با دست خالي در مقابل 82 کشور ايستادند و يک وجب از خاک کشور را نداند، رو سفيد هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه خوردگي شناورها را يکي از معضلات دريا دانست و گفت: از آنجا که خوردگي باعث اثر گذاري روي همه تجهيزات مي شود بايد براي آن کار علمي کرد.

برگزاری رویدادهای چالش محور، فرایند رقابت هدفمند برای یافتن راه ‌حل‌های فناورانه و کاربردی برای حل مشکلات بنگاه‌های صنعتی یا توسعه خدمات و محصولات نوآورانه است.

در انتهای برنامه از تیم های برتر تقدیر به عمل آمد و ایده های کاربردی برای اجرا مورد حمایت نیروی دریایی سپاه قرار گرفت.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار