خبرهای داغ:
انماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه از دست اند کاران برنامه های دعه کرامت در استان تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۱۵۸۸۷۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه : آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ظهر امروز سه شنبه در آئینی از مدیران، مسئولین، خادمیاران و دست اندکاران برنامه‌های دهه کرامت در استان تقدیر کرد.

آیت الله مصطفی علما در این آئین اظهار داشت: انجام کارهای با عظمت بدون شک نیاز به همدلی و همبستگی زیادی دارد.

وی با تاکید بر صرف عمر در خدمت به آل الله، گفت: برگزاری برنامه‌های دینی اعم از اعیاد و میلاد ائمه اطهار (ع) سبب رونق فرهنگ اسلامی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: خدمت به مردم از برکات و طبیعت انقلاب اسلامی است و اگر کسی در این راه قدم بردارد هیچ خسرانی برای او نخواهد داشت.

این مسئول اقتدار ایران اسلامی را از برکات اعتقاد به آموزه‌های دینی دانست و خاطر نشان کرد: اگر امروز جوانان ما با اقتدار در مقابل دشمنان می‌ایستند و خواستار برخورد قاطع با آنان هستند به واسطه همین آموزه‌های دینی است.

آیت الله علما افزود: در گذشته ما تسلیم محض بودیم اما امروز قدرت محض منطقه هستیم و این به برکت حضور در جلسات معنوی و خدمت به اسلام است.

وی گفت: تمام افتخار امام خمینی (ره) با همه عظمتش این بود که همواره در خدمت اسلام بود.

سید محمد جعفر امامیان امروز سه شنبه در آیین تجلیل و تقدیر از دست اندر کاران برنامه های دهه کرامت که در بیت امام جمعه کرمانشاه برگزار شد با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت برگزاری هرچه بهتر مجموعه برنامه ها و جشن های دهه کرامت در کرمانشاه، گفت: در طول 11 روز جشن های با نشاطی در سراسر استان برگزار شد.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه افزود: از مهم ترین این جشن ها می توان به جشن چند صد هزاری در پارک شرقی تاق بستان اشاره کرد که با شبیه سازی رواق رضوی در این محل توانستیم رضایت مردم را جلب کنیم.

ارسال نظرات