رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان:
رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امربه‌معروف، واجب فراموش‌شده است گفت: باید شورای امربه‌معروف در ادارات تشکیل و جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح اداره تلاش شود.
کد خبر: ۹۱۵۸۷۵۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
باید شورای امربه‌معروف در ادارات تشکیل شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید منتظری مخابرات استان گیلان با حضور رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان در دفتر ریاست اداره کل مخابرات استان گیلان برگزار شدد.

سرهنگ عباس حسینی در این جلسه با اشاره به مأموریت‌های مهم بسیج و سپاه اظهار کرد: مقابله با تهدید سخت یعنی تهدید نظامی، تهدید نیمه سخت یعنی تهدید امنیتی و تهدید نرم یعنی تهدید رسانه‌ای ازجمله وظایف و مأموریت‌های بسیج و سپاه است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه عمق‌بخشی داخلی ازجمله وظایف مهم بسیج کارمندان است افزود: ما باید به تشکیل امت و جامعه اسلامی برسیم، زیرا یکی اهداف ما از انقلاب اسلامی یعنی تشکیل دولت اسلامی هنوز محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه آسیب‌شناسی حوزه مربوط باعث موفقیت آن حوزه می‌شود بیان کرد: خدمت‌رسانی به مردم و مطالبه گری سلامت اداری کارمندان در ادارات باید در اولویت کار‌ها باشد.

حسینی با بیان اینکه اگر انتقادی به کارکنان وجود دارد باید به‌صورت محرمانه و خصوصی به آن‌ها منتقل شود تصریح کرد: به مسئله عفاف و حجاب باید ادارات توجه‌ای ویژه شود و مسئولان و مدیران کل ادارات باید نسبت به این موضوع پیگیر باشند.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه باید از نیرو‌های انقلابی و جهادی حمایت شود گفت: از کارکنان ایده پرداز در ادارات باید بیشتر استفاده شود.

وی با بیان اینکه امربه‌معروف، واجب فراموش‌شده است گفت: باید شورای امربه‌معروف در ادارات تشکیل و جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح اداره تلاش شود و ریاست این شورا هم باید بر عهده رئیس همان اداره باشد.

حسینی با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی و کمک به محرومان باید جزو برنامه‌های بسیج ادارات باشد بیان کرد: حضور در جمع مردم باعث دلگرمی آن‌ها می‌شود و به همین دلیل باید به این نکته توجه شود، زیرا مردم، ولی نعمت ما هستند و ما هر چه داریم از این مردم داریم.

مدیرکل مخابرات استان گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه مردم‌سالاری دینی کشور را مدیون امام خمینی (ره) هستیم اظهار کرد: استقلال امروز کشور ما در دنیا نمونه است.

وی با اشاره به اینکه مستکبران دنیا درصدد این هستند که ما در مقابل آن‌ها زانو بزنیم افزود: دشمنان ما بدانند که مردم ما آن‌ها را زیر پا خواهند گذاشت و امت ایران اسلامی هیچ‌وقت زیر بار ظلم نرفته است.

رسول آمویی با اشاره به اینکه سرنگون کردن پهپاد آمریکایی و توقیف نفت‌کش انگلیسی اقتدار جمهوری اسلامی را به دنیا ثابت کرد گفت: کشور ما هر موقع در مقابل مستکبران عالم ایستاده، پیروز شده است.

وی با بیان اینکه وجود بسیج اثرگذاری فراوانی در دوران دفاع مقدس داشت افزود: بسیج حافظ انقلاب و نیروی مخلص تمامی ارگان‌ها است و در چند سال اخیر ازنظر فرهنگی و نظامی بسیار مؤثر بوده است.

صفرزاده، فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج شهید منتظری مخابرات استان گیلان نیز با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی در اولویت کار‌های ما بود اظهار کرد: بسیج سن و سال نمی‌شناسد و بسیجیان همواره در تمامی صحنه‌ها حاضر هستند، اما نمی‌دانم بعضی‌ها چرا چشمانشان را بر روی جان‌فشانی‌های بسیج می‌بندند.

به گزارش بسیج، در انتهای این جلسه از تلاش های برادر بسیجی صفرزاده تجلیل و برادر بسیجی فرنود فرحناک به سمت فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهید منتظری اداره کل مخابرات استان گیلان منصوب شد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات