امام جمعه اسدآباد گفت: هدف دشمنان از ترویج بی‌حجابی هجوم به ارزش‌ها و آرمان‌های کشور است.
کد خبر: ۹۱۵۸۷۴۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱

هدف دشمنان از ترویج بی‌حجابی هجوم به ارزش‌ها و آرمان‌ها استحجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: هدف دشمنان از ترویج بی‌حجابی هجوم به ارزش‌ها و آرمان‌های کشور است.

وی تصریح کرد:حجاب از برکات نظام اسلامی است و این برهنگی‌ها و بدحجابی‌هایی که در سطح جامعه می‌بینیم نوعی ننگ برای ما محسوب می‌شود.

امام جمعه اسدآباد اضافه کرد: از مسئولین دولتی می‌خواهیم خبرنگاران بدحجاب را به جلسات راه نداده و این مهم را بدون رودربایستی انجام دهند؛ چرا در کشوری که خون هزاران جوان شهید برای حجاب ریخته شده باید شاهد حضور عناصر بی‌حجاب در برنامه‌های صداوسیما باشیم؟

وی با ابراز گله‌مندی از صدا و سیما گفت: این گلایه‌مندی به خاطر برگزاری جشنواره‌هایی مانند جشنواره فجر است که زنان بازیگرو یا تهیه‌کننده و کارگردانی که انتخاب می‌شوند، هنگام تقدیر با لباس‌هایی زننده و با بدحجابی جلو دوربین و پخش مستقیم حاضر می‌شوند که این برنامه در شأن صدا و سیما و در خور نظام جمهوری اسلامی نیست و دلسوزان نظام و خانواده‌های شهدا را رنج می‌دهد.

حسینی‌مجد در بخش دیگری از سخنانش به فرا رسیدن روز شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: این مجموعه مهم اسلامیت و جمهوریت کشور را تضمین کرده است.

وی با بیان اینکه در سال انتخابات هجمه‌ها به شورای نگهبان افزایش پیدا می‌کند، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب همیشه بر دفاع از این مجموعه تاکید داشته‌اند.

امام جمعه اسدآباد در پایان بیان کرد: اگر شورای نگهبان نباشد افراد دورو، ترسو و ضدانقلابی به مجلس راه پیدا می‌کنند که در نهایت باعث آسیب رساندن به کشور در شرایط بحرانی خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات