خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی منتظران ظهور خوسف، فقر فرهنگی و نبود روحانی را عمده ترین مشکلات فرهنگی و اجتماعی مردم روستاهای این منطقه دانست و گفت: برای رفع مشکلات و رسیدگی به مناطق محروم باید اردوهای جهادی تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۵۸۷۳۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

هانیه یونسی، مسئول گروه جهادی منتظران ظهور حوزه نرجس خاتون (س) ناحیه مقاومت بسیج خوسف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: گروه جهادی منتظران ظهور به مدت هفت روز از 20 تا 26 تیرماه با حضور 23 نفر از بسیجیان خواهر در روستاهای خور و نوغاب شهرستان خوسف خدمات آموزشی و فرهنگی ارائه کرد.

وی افزود: در این اردو، کلاسهای آموزشی با موضوعات روخوانی و روان خوانی قرآن، نقاشی برای کودکان و کلاسهای هنری مانند تریکو بافی، کار با وسایل دور ریختنی ، نقاشی روی شیشه و برگزاری کارگاه مشاوره با موضوعات سبک زندگی و احکام اسلامی، مقابله با آسیب های اجتماعی و آموزش های امدادی در قالب دوره های هلال احمر برای جوانان و میانسالان توسط گروه جهادی منتظران ظهور انجام شد.

رفع مشکلات مناطق محروم نیازمند تداوم اردوهای جهادی است

 

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور خوسف، فقر فرهنگی و نبود روحانی را عمده ترین مشکل فرهنگی و اجتماعی مردم  روستاهای این منطقه دانست و افزود: متاسفانه بدحجابی و بی حجابی، کم رنگ بودن سبک زندگی اسلامی و وجود آسیب های اجتماعی در این منطقه بیشتر به چشم می خورد.

یونسی با بیان اینکه سومین دوره است که به عنوان مسئول گروه جهادی در این اردوها شرکت دارد، گفت: عمده تلاش ما در این اردوها بر این است تا با برگزاری کلاسهای سبک زندگی اسلامی، ارائه آموزش و مشاوره در زمینه تربیت صحیح  فرزند و مقابله با آسیب های اجتماعی بتوانیم مشکلات فرهنگی این مناطق را به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه مسئولین به علت برخی برخوردهای نادرست و دل خوری ها این منطقه را فراموش و رها کردند، گفت: با وجود تمام مشکلات و سختی ها بسیجیان پای کار هستند و برای حل مشکلات و رسیدن به نقطه مطلوب در این منطقه حضور خواهند داشت.

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور خوسف، با بیان اینکه رفع مشکلات مناطق محروم نیازمند تداوم اردوهای جهادی است، افزود: اقدامات و فعالیتهای جهادی ظرف یک سال و چند روز به نتیجه نمی رسد بلکه باید در طول سال و حتی چندین سال دنبال شود تا به نتیجه مطلوب برسد.

یونسی با بیان اینکه اردوهای جهادی فرصتی مناسب برای خود سازی است تصریح کرد: من به عنوان مسئول این گروه جهادی سعی می کنم تا با حضور موثر و بیشتر در اردوهای جهادی و کمک به محرومان  رسالت و وظیفه ام را در تحقق بیانیه گام دوم و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری به انجام برسانم .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها