خبرهای داغ:

بازسازی روستای چم مهر با حضور دانشجویان بسیجی شاهرود

گروه جهادی اسراء بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور در روستای چم مهر لرستان اقدام به بازسازی منازل این مردم سیل زده نموده است.
کد خبر: ۹۱۵۸۷۳۵
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
مهیار یونس آبادی مسئول بسیج دانشجویی شاهرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اعزام گروه جهادی اسراء بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود به اردوی جهادی مناطق سیل زده استان لرستان گفت: این گروه جهادی متشکل از ۳۴ نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی شاهرود به مدت ۱۰ روز برای کمک به بازسازی منازل مردم سیل زده روستای چم مهر استان لرستان به این منطقه اعزام شدند.
وی افزود: این گروه جهادی در مدت حضور خود در این روستا در کمک به بازرسازی منازل مردم سیل زده کمک خواهند کرد.
یونس آبادی با بیان اینکه گروه‌های جهادی دانشگاه‌های شاهرود در طول تابستان فعالیت‌های جهادی مختلفی را انجام می‌دهند گفت: اکیپ‌های درمانی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در منطقه طرود شاهرود حضور یافته و به فعالیت‌های بهداشتی و درمانی در این منطقه می‌پردازند.
وی افزود: گروه جهادی شهید رجب بیگی به مدت ۱۰ روز در دهستان طرود حضور یافت و اقدام به فعالیت‌های پزشکی و پیراپزشکی و غربالگری نموده است.
مسئول بسیج دانشجویی شاهرود با اشاره به اعزام گروه جهادی شهید تابسته این دانشگاه به طرود در مرحله دوم گفت: این گروه نیز به مدت ۱۰ روز ادامه فعالیت‌های گروه جهادی شهید رجب بیگی را در بحث درمان و بهداشت دنبال خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار