خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
معاون اجرایی سپاه فجر استان فارس با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز گفت: این مشکلات در دو محور تحریم خارجی و داخلی است و در این میان ۶۰ الی ۷۰ درصد مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم داخلی است.
کد خبر: ۹۱۵۸۷۳۱
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، قاسم علی‌پور، معاون اجرایی سپاه فجر فارس در مراسم جشنواره مالك اشتر سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با بیان اینكه مشكلات اقتصادی امروز ناشی از تحریم‌های داخلی و خارجی است، گفت: در این میان ۶۰ الی ۷۰ درصد مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم داخلی است.

وی افزود: تحریم‌های داخلی شامل تحریم بانک‌ها علیه تولیدکننده، تحریم مردم علیه تولیدکننده، تحریم دولت علیه تولیدکننده، تحریم والدین علیه فرزندان، تحریم جریان‌های سیاسی علیه مردم و غیره هستند.

علی‌پور اظهار كرد: همچنین عواملی از جمله احتکار، گران‌فروشی، نقش دولت‌ها در ادوار مختلف، بغض و کینه جریان‌های سیاسی، نبود فرهنگ کارآفرینی نیز در مقوله عوامل مؤثر داخلی بر تحریم‌هاست كه به تحریم‌های خارجی ربطی ندارد.

معاون اجرایی سپاه فجر فارس بیان كرد: پاشنه آشیل تحریم‌های اقتصادی آسیب‌پذیری است كه تحریم‌های خارجی تنها ۳۰ درصد مشکلات ما را رقم زده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف گفت: عقبه فکری بسیج بی تفاوت نبودن به مسائل پیرامونی است که مکمل آن بصیرت و روشن‌بینی است که در بسیجیان مشهود است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها