سردار سلیمانی در آستانه آغاز اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور، از هماهنگی و همراهی مسئولان و فرماندهان ارشد استانهای میزبان راهیان نور برای تحول در اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۸۶۹۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در دیدار با سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن قدرشناسی و ارج نهادن به موفقیت های تاریخی و کم نظیر نیروی دریایی سپاه در روزهای اخیر در مقابله با اقدامات استکبار جهانی اظهار داشت: یقینا تمام موفقیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نتیجه و محصول جانفشانی ها و حماسه های رزمندگان دفاع مقدس و از پیامدهای هشت سال جهاد در راه خداست.


وی با بیان اینکه راهیان نور در امتداد دفاع مقدس قرار دارد، ادامه داد: راهیان نور؛ عرصه ای برای پیوند عمیق نسل های جدید انقلاب اسلامی با نسل دوران دفاع مقدس است.


سردار سلیمانی در آستانه آغاز اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور، از هماهنگی و همراهی مسئولان و فرماندهان ارشد استانهای میزبان راهیان نور برای تحول در اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور خبر داد و گفت: نیروی دریایی سپاه محور اصلی ایجاد تحول ماندگار در راهیان نور دریایی است.


فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج تاکید کرد: اردو‌های راهیان نور یکی از ماندگارترین و اثرگذارترین اردوها در سطح کشور است که می تواند معنویت دوران دفاع مقدس را برای نسل های امروزی زنده نگه دارد و این پیام را برای جوانان کشورمان داشته باشد که انقلاب اسلامی و حفظ آن در مقابل تهدیدات و دشمنی های استکبارجهانی، به سادگی مهیا نشده است و باید توجه و اهتمام بیشتری به اردوهای راهیان نور داشته باشیم؛ چراکه می‌تواند در مقابل دشمن عامل بازدارنده باشد.

ارسال نظرات