خبرهای داغ:

ایثارگران در اصلاح فرهنگی ساختار‌های اداری پیشقدم هستند

مشاور استاندار سمنان در امور ایثارگران با بیان اینکه در سیستم‌های ادارای کسانی که فرهنگ ساز و جریان سازند ایثارگران هستند گفت: ایثارگران در اصلاح فرهنگی ساختار‌های اداری پیشقدم هستند.
کد خبر: ۹۱۵۸۶۹۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد هادی مظاهری در جمع ایثارگران و رزمندگان و فرزندان شاهد معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود در سالن جلسات این اداره با تشکر از برپایی این جلسه و ابراز خوشحالی و تشکر از فرماندار جانباز و حمایت وی از ایثارگران این مجموعه اظهار کرد: شهدا با تاسی ار فرهنگ سرخ شیعه و ائمه اطهار و آموزه‌های قرآنی به دفاع از این انقلاب و نظام پرداخته و فرهنگ ایثار و شهادت را زنده کردند که به تاسی از حضرت سیدالشهدا (ع) که الگوی شهدا هستند این راه را در پیش گرفتند.
وی افزود: در طول چهل سال اخیر آنچه باعث موفقیت و دستاورد‌های نظام اسلامی شده است فداکاری و رشادت شهدا و ایثارگران است و امام راحل به خوبی بیان فرمودند که از اول اسلام با شهادت پیشرفت و شهادت ما را به اینجا رساند و رهبری انقلاب هم در بیانات خود تاکید دارند که فداکاری و ایثار و خون شهدا سبب زنده شدن انقلاب اسلامی است.
مشاور استاندار سمنان در امور ایثارگران با بیان اینکه ایثار دو بخش معنوی و مادی دارد گفت: در بخش مادی فرزندان و آثار و اسناد شهدا است و در بخش معنوی باور‌ها و ارزش‌ها و اعتقادات است که باور‌ها مهمتر است.
مظاهری ادامه داد: در موضوع ایثار دو نکته مهم است که اول ایثار در زمان نیاز باشد و دوم عشق و علاقه است و امروز لازمه ایثار تقویت روحیه صبر و بردباری و مقاومت است.
وی اضافه کرد: در سیستم‌های ادارای کسانی که فرهنگ ساز و جریان ساز باشند ایثارگران هستند و کسانی که در این قشر ایثارگری نباشند نگاه ویژه‌ای به این قشر دارند.
مشاور استاندار در امور ایثارگران بیان کرد: با رفتار خودمان اصلاح فرهنگی در ساختار‌های سیستم اداری داشته و ایثارگران ما پیشقدم در این امر و از نیاز‌های ضروری در سیستم است و در کارکرد سازمان و مدیریت و کمک به نظام و دولت و اهداف دولت و خدمتگذاری این نقش و فرهنگ دارای اهمیت می‌باشد.
وی با تاکید بر اینکه نقش ایثارگران در سیستم اداری مهم و اصلی است اظهار کرد: بحث شاخص‌های ایثار، توکل به خدا و خدمتگذاری و مردم داری و ساده زیستی است و نگاه نسبت به ایثارگران با توجه به این شاخص هاست.
مشاور استاندار سمنان در امور ایثارگران با بیان اینکه وظیفه نظام است که به ایثارگران توجه کنند و همواره نیاز به این مهم است و نظام توجه دارد و بر اساس چارچوب قانونی و وظایف حمایت می‌کند افزود: ایثارگران بیشتر باید در صحنه باشند و مورد توجه قرار گیرند.
محمدکرم محمدی معاون استاندار و فرماندار شاهرود نیز در این نشست با بیان اینکه قریب به پنجاه درصد این اداره را ایثارگران تشکیل می‌دهند گفت: مردم شاهرود در دوران دفاع مقدس نقش وبژه‌ای داشته اند و بیش از هزار شهید شهرستان گواه این مورد است.
وی با تاکید بر توجه به خانواده شهدا و ایثارگران افزود: صبر و تحمل خانواده شهدا و همسران و فرزندان آنان در راستای ایثارگری و جانفشای شهدا سبب موفقیت نظام اسلامی شده است و ما وظیفه داریم از خانواده شهدا و ایثارگران تجلیل و قدر خانواده شهدا را بدانیم و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران را مورد توجه داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها