در گفتگو با بسیج عنوان شد:

پیش بینی برنامه های ویژه فرهنگی برای جشنواره شمیم خانواده

مسئول کمته فرهنگی، تبلیغی چهارمین جشنواره شمیم خانواده به میزبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری برنامه های ویژه فرهنگی این جشنواره را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۱۵۸۶۹۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ عباس اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به میزبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده با حضور 2500 ورزشکار از همسران و دختران کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برنامه های فرهنگی ویژه این جشنواره تشریح کرد.

اسلامی گفت: از ابتدای ابلاغ مأموریت برگزاری این جشنواره به سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و تشکیل کمیته های اجرایی، کمیته فرهنگی ، تبلیغی ضمن حضور در جلسات و تقسیم کار بین اعضا، برنامه  ریزی کامل برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این جشنواره کشوری را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: فضاسازی سطح شهرستان ها و همچنین شهرکرد مرکز برگزاری جشنواره، نصب تابلوهای نشان و مسیریاب برای محل برگزاری افتتاحیه، سالن های ورزشی مسابقات و محل اسکان میهمانان، آماده سازی سالن های برگزاری آئین افتتاحیه و مجموعه های ورزشی، دعوت از گروه های فرهنگی هنری و خوانندگان ملی و استانی برای اجرای برنامه در آئین افتتاحیه بخشی از اقدامات کمیته فرهنگی است.

اسلامی گفت: اجرای گروه سرود 50 نفره خواهران و استقبال از میهمانان با حضور خادمان خواهر، پیش بینی تقدیر از 16دختر شهید که جزء ورزشکاران شرکت کننده در این جشنواره کشوری هستند، مراسم شبی با شهدا در جوار شهدای گمنام دانشگاه شهرکرد و پیش بینی بازدید از اماکن گردشگری و موزه ها، از دیگر برنامه های فرهنگی ویژه چهارمین جشنواره شمیم خانواده به میزبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری می باشد.

وی، خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم با دستگاه های اجرایی برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره صورت گرفته و همچنین برنامه رژه تیم های ورزشی و ادای احترام به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع وطن و حرم آل الله در آئین افتتاحیه با حضور فرماندهان ارشد سپاه و مسئولین استانی روز چهارشنبه دوم مردادماه در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز برگزار خواهد شد.

به گفته مسئول کمیته فرهنگی، تبلیغی چهارمین جشنواره شمیم خانواده کارکنان سپاه، برنامه های ویژه دیگری برای آئین افتتاحیه و همچنین همراهی خادمان فرهنگی با میهمانان در طول برگزاری جشنواره پیش بینی شده است تا ان شاءالله خاطراتی خوش از استان چهارمحال و بختیاری برای آنها ایجاد شود.

ارسال نظرات