خبرهای داغ:
فرماندار خداآفرین با بیان اینکه مشارکت مردم و مسئولان لازمه ارتقای شاخص‌های توسعه شهرستان است، گفت: در این راستا امسال ۱۰۰ باب خانه محروم با همکاری بسیج سازندگی ساخته می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۸۶۹۱
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی امیری راد در جلسه کارگروه مشترک سازندگی و پشتیبانی از کاروان راهیان نور خداآفرین افزود: در زمان حاضر ساخت ۳۰ باب واحد مسکونی محرومان در مرحله انعقاد قرارداد و اجراست و ۷۰ واحد دیگر نیز در مرحله دوم تا پایان امسال احداث می شود.

وی با اعلام اینکه سال گذشته با هدف محرومیت زدایی ۱۲واحد خانه محروم در این شهرستان احداث و به بهره برداری رسید، اضافه کرد: خانه های محروم با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ناحیه خداآفرین, کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان برای افراد بی بضاعت و تحت پوشش نهادهای حمایتی ساخته می شود.

امیری راد از همه نهادها و نیز شرکتهای فعال در شهرستان خواست در اجرای پروژه ساخت خانه محروم مشارکت نمایند.

وی با تاکید بر لزوم تلاش مسئولان و مدیران در پیشبرد اهداف توسعه و تکمیل پروژه ها ز دستگاه های اجرایی خواست به منظور اطلاع رسانی و همچنین برنامه ریزی جهت افتتاح و بهره برداری لیست پروژه ها ی قابل افتتاح در هفته دولت را تا ۱۰مرداد ماه به فرمانداری تحویل دهند.

فرماندار خداآفرین در بخش دیگری از سخنان خود در این جلسه با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نوجوانان و جوانان شهرستان از طریق اعزام به مناطق عملیاتی کشور گفت: امسال کاروان راهیان نور در قالب ۵اتوبوس به مناطق عملیاتی شمال غرب و جنوب کشور اعزام خواهند.

ارسال نظرات