زهرایی گفت: مراسم بهره برداری از 4هزار و 500 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در کشور با حضور رئیس سازمان بسیج مستضفعین در روستای پایگلان شهرستان سروآباد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۵۸۶۹۰
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی با اشاره به آغاز افتتاح طرح های محرومیت زدایی در استان کردستان و همچنین افتتاح مرکز جامع بهداشت روستای پایگلان این استان گفت: در راستای طرح بزرگ خدمت رسانی به محرومان، سازمان بسیج سازندگی برای اجرای 40 هزار پروژه عمرانی در40 سالگی انقلاب، فعالیت های خوبی را از اواخر سال گذشته آغاز نموده است و بحمدالله تا به امروز 4هزار و 500 پروژه به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: مراسم بهره برداری از 4 هزار و 500 پروژه عمرانی کشور، روز چهارشنبه 2 مرداد با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستعضفین و دکتر جمالی نژاد معاون وزیر کشور در روستای پایگلان شهرستان سروآباد استان کردستان برگزار می شود و مرکز جامع بهداشت این روستا به نمایندگی از 4 هزار و 500 پروژه کشوری به بهره برداری می رسد.


زهرایی تاکید کرد: افتتاح این پروژه های عمرانی و خدمات رسانی به محرومان در سراسر کشور است و بحمدالله مشارکت مردم و گروه های جهادی در کنار مردم، باعث به بهره برداری رسیدن این پروژه ها شده است که امیدی در دل مردم مناطق محروم محسوب می شود.


گفتنی است استان کردستان از این 40 هزار پروژه، 1200 پروژه است که توسط چهار ضلع، مردم، خیرین، دولت، سپاه و بسیج اجرا می گردد؛ از این 1200 پروژه، 136 مورد آن اکنون آماده بهره برداری است و قرار است روز چهارشنبه 2 مرداد به نمایندگی از 4500 پروژه محرومیت زدایی در سراسر کشور با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در کردستان افتتاح می شود.


شایان ذکر است، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین پس از ورود به کردستان در مراسم غبارروبی گلزار شهدا و سرکشی از خانواده شهدا نیز حضور خواهد داشت.

ارسال نظرات