خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های همدان گفت: برای پیشبرد اهداف سازمانی نیاز به کار و روحیه جهادی است و نباید مقید به ساعت مشخص باشیم.
کد خبر: ۹۱۵۸۶۸۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

برای پیشبرد اهداف سازمانی نیاز به کار و روحیه جهادی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پژمان پروین در نشست تخصصی امور عمرانی زندان مرکزی همدان به بیان اقدامات انجام شده در ابتدای سال جاری در راستای تأمین اعتبار و اخذ موافقت‌های لازم برای انجام فعالیت‌های عمرانی پرداخت و اظهار داشت: ما در پی ایجاد زیرساخت خوب و مناسبی برای شروع کارها در سال جدید بودیم که به لطف خداوند متعال در این امر موفق عمل کردیم.

وی هدف از تشکیل این نشست تخصصی را ترسیم یک برنامه برای ارتقاء فضای های فیزیکی و اقدامات زیر ساختی در این زمینه ها بیان کرد و افزود: از مدت‌ها قبل با اخذ موافقتنامه و تهیه اقلام و مصالح قصد شروع اقدامات ساخت و ساز را داشتیم که پس از برآوردهادی لازم اکنون فرصت این اقدامات فراهم شده است.

 مدیرکل زندان‌های همدان بیان کرد: هرگاه زندان از لحاظ فیزیکی در شرایطی باشد که زندانی به راحتی حبس را تحمل کند مامور، مراقب و عوامل زندان به راحتی قادر خواهند بود اقدامات اصلاحی و تربیتی خود را عملیاتی کنند.

وی ادامه داد: هرجا که توجه به امورات داخلی وجود داشته باشد آرامش وجود خواهد داشت و عدم رسیدگی باعث بروز بسیاری از مشکلات خواهد شد.

پروین رعایت مسائل حفاظتی و امنیتی در زندان در حین اقدامات عمرانی را ضروری عنوان کرد و گفت: این امر بر دوش حفاظت و اطلاعات، بازرسی و یگان حفاظت است.

وی یادآور شد: برای پیشبرد اهداف سازمانی نیاز به کار و روحیه جهادی است و نباید مقید به ساعت مشخص باشیم، کار زندانبانی به گونه‌ای است که باید برای 24 ساعت شبانه روز برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات