خبرهای داغ:
پیله چی در دیدار با مدیرکل اوقاف استان قزوین گفت: ما در جهاددانشگاهی ماموریت هایی را پیگیری و اجرا می کنیم که نیاز روز کشور می باشد.
کد خبر: ۹۱۵۸۶۸۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهندس پیله چی رییس جهاددانشگاهی قزوین با حجت الاسلام والمسلمین مجیدی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین دیدار کردند.

در این دیدار که در دفتر حجت الاسلام مجیدی برگزار شد، مهندس پیله چی با معرفی بخش های مختلف جهاددانشگاهی قزوین ، توضیحاتی در مورد فعالیت های این بخش ها ارایه داد.

مهندس پیله چی به پروژه ملی جهاددانشگاهی قزوین اشاره کرد و گفت: پروژه تدوین کتب آموزشی زبان انگلیسی، پیرو صحبت مقام معظم رهبری از سال ۹۳ آغاز شده است و در حال حاضر با عنوان eight در برخی استان ها به صورت پایلوت آموزش داده می شود.

وی از جهاددانشگاهی به عنوان مجموعه ای یاد کرد که به دنبال کارهای گزین است و ادامه داد: ما در جهاددانشگاهی ماموریت هایی را پیگیری و اجرا می کنیم که نیاز روز کشور می باشد.

در ادامه این جلسه که با حضور معاونان جهاددانشگاهی و اوقاف برگزار شد، مسوولان جهاد به معرفی بخش ها و فعالیت های خود پرداختند.

در ادامه حجت الاسلام مجیدی با تشکر از تیم مجموعه جهاددانشگاهی گفت : خدا را شاکریم انقلاب اسلامی ایران باعث شکل گیری چنین نهادی شد که وظیفه آموزش و مهارت ورزی در جامعه را بر عهده دارد.

وی شهید کاظمی آشتیانی را سند افتخار جهاددانشگاهی دانست و ادامه داد: اسلام دید جامعی به دانایی دارد و زمانی علم به دانایی تبدیل می شود که مهارت را کنار خود داشته باشد و خدا را شکر که جهادانشگاهی در این حوزه قدم برداشته است.

حجت الاسلام مجیدی ابراز امیدواری کرد که جهاددانشگاهی بتواند جامعه را در حوزه علم به خودکفایی برساند.

همچنین در این دیدار مدیرکل اوقاف استان توضیحاتی در مورد موقوفه های استان قزوین ارایه کرد و برتعامل دومجموعه تاکید کرد.

1003/ی20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها