خبرهای داغ:
معاون دبیرکل حزب الله لبنان اقدام اخیر آرژانتین در توصیف این جنبش مقاومت ضد اشغالگری به عنوان یک سازمان تروریستی، آن را نتیجه فشارهای آمریکا بر این کشور دانست.
کد خبر: ۹۱۵۸۶۴۷
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، شیخ نعیم قاسم خاطر نشان کرد مدت زمان زیادی از تحریم‌ها می‌گذرد، ولی حزب الله در اوج فعالیت‌ها و آمادگی‌هایش در اوج قرار دارد که همچنان ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد ما تلاش می کنیم با اقدامات مناسب و گام‌های عملی و یافتن جایگزین هایی، با این جنگ مقابله کنیم.

معاون دبیرکل حزب الله به نبرد گروه‌های تروریستی در تپه‌های لبنان معروف به نبرد تپه ها اشاره کرد و گفت نبرد تپه ها، به طرح تکفیری در لبنان پایان داد و این طرح دیگر غیر قابل بازگشت است.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد هوشیاری ارتش و نیروهای امنیتی و باور سیاسی همگان، محیط حامی تکفیری‌ها را از بین برد.

وی به سفر امیر عبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل به لبنان اشاره کرد و گفت سفر عبداللهیان به جنوب لبنان، پیام روشن و صریحی است مبنی بر اینکه ایران همراه مقاومت و پشتیبان آن است.

شیخ نعیم قاسم اظهار داشت معتقد نیستم که طرحی برای جلوگیری از کار فلسطینیان در لبنان وجود دارد و اشتباهی در این زمینه رخ داده و حل و فصل شده است.

وی تاکید کرد هیچ کس نمی تواند لبنان را به سمت این نقطه بکشاند که بخشی از معامله قرن شود، ما دغدغه ای در این زمینه نداریم، زیرا هیچ کس جرات نمی کند لبنان را به سمت معامله قرن سوق دهد، تا زمانی که ما در صحنه حضور داریم.

وی افزود اسکان فلسطینیان در لبنان غیرممکن است، لبنان قدرتمند در برابر پروژه اسکان و معامله قرن می ایستد.

معاون دبیرکل حزب الله تصریح کرد یکی از مهمترین نشانه های شکست معامله قرن، برگزاری کارگاه بحرین بدون مشارکت فلسطینیان است.

شیخ نعیم قاسم اظهار داشت بر این باورم که معامله قرن قابل اجرا نیست، زیرا طرف فلسطینی مقاوم و به بازپس گیری سرزمین خود چنگ زده است.

وی افزود برای ما این نکته اهمیت دارد که محور مقاومت باقی و پایدار بماند و برای نزدیک کردن حماس و سوریه به یکدیگر تلاش می کنیم.

شیخ نعیم قاسم به انعطاف پذیری نسبی قطر در قبال ایران و محور مقاومت اشاره و تاکید کرد اگر جنگی رخ داد، قطعا پیروز خواهیم شد، زیرا تجارب متراکم و  انباشته‌ای کسب کرده‌ایم و نقاط ضعف اسرائیل را هم می دانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها