امام جمعه یزد؛

ضرورت توجه به تلاش دشمن برای تخریب جایگاه خانواده در ایران

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: در ارتباط با اهمیت موضوع خانواده و آسیب های اجتماعی و همچنین تلاش‌هایی که دشمن برای تخریب جایگاه خانواده و زنان در ایران انجام می‌دهد، ما باید حساسیت بسیار ویژه‌ای داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۵۸۶۴۰
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی در دیدار با مدیرکل امور اجتماعی استانداری یزد با اشاره به اینکه خانواده در اسلام از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اظهار داشت: در قرآن کریم و احادیث نسبت به جایگاه خانواده سفارش‌های زیادی شده و در این بین، توجه به بانوان اهمیت خاصی دارد.
وی تصریح کرد: همین موضوع سبب شده که غرب نسبت به این جایگاه ویژه در کشور‌های اسلامی به ویژه ایران حساسیت ویژه‌ای پیدا کرده و تلاش زیادی می‌کند که آن را با تزلزل همراه کند.
نماینده، ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: در ارتباط با اهمیت این موضوع و همچنین تلاش‌هایی که دشمن برای تخریب جایگاه خانواده و زنان در ایران انجام می‌دهد، ما باید حساسیت بسیار ویژه‌ای داشته باشیم.
ناصری‌یزدی با بیان اینکه از هم‌پاشیدگی خانواده‌ها در ایران برنامه‌ریزی بلند مدت غرب در ایران است عنوان کرد: غرب خود اقدام به فروپاشی کانون خانواده‌های خود در سال‌های گذشته کرده و از تجربه‌های تلخ آن اطلاع دارند و الان می‌خواهند همان وضعیت را در ایران هم نهادینه کنند.
امام جمعه یزد با بیان اینکه بیشترین ضرر این فروپاشی به بانوان وارد می‌شود تصریح کرد: دشمن برای اینکه بتواند در هدف خود موفق شود و راه پیروزی و موفقیت را کامل کند، انس با حیوانات و دوری از اعضای خانواده را جلوی پای افراد به ویژه جوانان قرار داده است.
وی ادامه داد: همه مسائل و مشکلاتی که الان در جامعه در بحث‌های مختلف مرتبط با خانواده‌ها به ویژه در حوزه عدم سازش‌ها و طلاق‌ها مشاهده می‌کنیم هم ناشی از بی‌توجهی به اصل استحکام کانون خانواده و مسائل مرتبط با آن است.
نماینده، ولی فقیه در استان یزد افزود: لازم است که نسبت به این موضوع یک ریشه‌یابی درست و مناسبی صورت گیرد و نسبت به رفع آسیب‌هایی که الان در حوزه‌های اجتماعی به وجود آمده تلاش کنیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات