فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد گفت: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها باعث شد تا امروز مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده شود.
کد خبر: ۹۱۵۸۶۲۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
با ایثارگری جانبازان و آزادگان مسیر تعالی برای کشورمان گشوده شده است
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن نوری با حضور در منزل آزادگان سرافراز "بهزاد محمدی"، "میرزا علی آذر تکله" و "حاتم آذربین" در پارس آباد، از رشادت‌ها و ایثار آنان در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تجلیل نمود.

فرمانده سپاه پارس آباد در این دیدارها، امنیت و آرامش امروز کشورمان را مرهون صبر و ایثار آزادگان دانست و تأکید کرد: مردم ما همیشه قدردان خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان و جانبازان سرافراز هستند.

وی با تاکید بر اینکه ایثارگران الگو و مایه افتخار ما هستند، تصریح کرد: خانواده‌های معظم ایثارگران انسان‌های وارسته‌ای هستند که عزیزترین افراد خود با بی منت و ایثارگرانه در مسیر اعتلای کشور و تقویت اقتدار ملی تقدیم اسلام کردند.

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد نیز ضمن ‏تجلیل از ایثار و فداکاری این جانبازان یادآورشد: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها باعث شد تا امروز مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده شود.

نوری افزود: وجود بابرکت این عزیزان باعث زنده شدن ارزش‌ها و یاد و خاطره ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس است لذا خدمت به جانبازان دارای اجری عظیم در درگاه خداوند سبحان و افتخاری بزرگ محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این دیدار‌ها با تقدیم لوح سپاس از آزادگان سرافراز دوران جنگ تحمیلی از سوی سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد تجلیل شد.
ارسال نظرات