سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج دانشجویی اردبیل در گفت و گو با «بسیج»:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی اردبیل گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از راهکار‌های عملی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۵۸۶۲۶
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یعنی خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب
پرویز پرزور در گفت و گو با خبرنگار بسیج اردبیل اظهار داشت: کاروان‌های راهیان نور با هدف عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص دوران دفاع مقدس و روایتی از ناگفته‌های ایثار و از جان گذشتگی شهدا و رزمندگان صورت می‌گیرد.

وی افزود: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان امسال 300 دانشجو از دانشگاه های مختلف استان اردبیل در قالب 7 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور جهت زیارت و بازدید از یادمان های شهدا به این مناطق اعزام خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل، تصریح کرد: کاروان‌های راهیان نور زمینه انتقال مفاهیم دوران دفاع مقدس به نسل‌های امروزی به ویژه دانشجویان را فراهم می‌کند.

پرزورگفت: تاریخ اعزام دانشجویان اردبیلی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور از ۵ مرداد ویژه برادران و ۶ مردادماه ویژه خواهران می‌باشد.

 وی گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری حضور کاروان‌های راهیان سفر به سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و باید زمینه این راه به خوبی فراهم کنیم.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از راهکار‌های عملی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار