ائمه جمعه در گام دوم انقلاب برنامه مدون داشته باشند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: ائمه جمعه برای پیشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی به ویژه گام دوم انقلاب برنامه مدون داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۵۸۶۱۱
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده  در نشست با مجمع اندیشه ورز سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان هرمزگان اظهار داشت: بنده از میان طلاب و رحانیون انتخاب شده‌ام و اگر در این مسیر به موفقیت برسم موفقیت کل روحانیت استان است و اگر موفق نشوم کل جامعه روحانیت هرمزگان متضرر می‌شوند.

وی ادامه داد: استان هرمزگان ظرفیت‌های فراوانی دارد و تا جایی که این ظرفیت‌ها در استان  وجود دارد روا نیست از جای دیگری تامین نیرو شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: تعریف خود از نیروی بومی و غیر بومی را در نمازجمعه بیان کردم و به مجموعه استان اعتماد شده و باید کاری کنیم که  این نگاه تقویت شود.

حجت الاسلام عبادی زاده تاکید کرد: امروز «من» مطرح نشده‌ام بلکه  «ما»  هستیم که باید اثبات کنیم زیر بار امانتی که امام انقلاب واگذار کرده‌اند به مسوولیت خود به خوبی عمل می‌کنیم و توان رساندن این امانت به مقصد را داریم.

وی ابراز داشت: شماها نسبت  به بنده حقی دارید و این حق متقابل است و ما  نسبت به هم تکالیفی داریم که باید به آن‌ها عمل کنیم. 

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: امروز از ائمه جمعه انتظار می‌رود که برای پیشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی به ویژه گام دوم انقلاب برنامه مدون داشته باشند و بدون برنامه کاری را انجام ندهند.

عبادی زاده خاطرنشان کرد: حدود ۴۰ برنامه را در دستور کار در موضوعات مختلف قرار داده‌ام و باید قرارگاه روحانیت به کمک‌مان بیاید و به صورت ماهیانه نشست‌های اندیشه ورز داشته باشیم.

گفتنی است، در این نشست، هر کدام از روحانیون حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و توصیه‌هایی به امام جمعه بندرعباس داشتند.

ارسال نظرات