کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: از نظر دمایی امروز و فردا، نوسانات دمایی تغییر چندانی در هرمزگان نخواهیم داشت و پنجشنبه و جمعه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۸۶۱۰
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، مرضیه سی‌سی پور در خصوص پیش‌بینی وضعيت جوی و دريايی امروز استان هرمزگان، افزود: همانند روزهای گذشته با حاکمیت جریانات مرطوب شرقی طی امروز و فردا آب‌های دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج‌فارس با افزایش سرعت بادهای شرقی در نیمه ابتدایی روز و ساعات پایانی شب متلاطم پیش‌بینی می‌شود و بروز گردوغبار در سواحل تنگه هرمز و جزایر قشم، هرمز، هنگام و لارک دور از انتظار نخواهد بود.

وی تصریح کرد: توصیه می‌شود شناورهای سبک و صیادی از تردد در این مناطق خودداری کنند و تردد سایر شناورها به‌ویژه در محدوده تنگه هرمز و شرق خلیج‌فارس با احتیاط صورت پذیرد.

سی‌سی پور اظهار کرد: روز پنجشنبه از میزان سرعت بادهای شرقی کاسته می‌شود و در ساعات بعدازظهر وزش بادهای غربی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان اضافه کرد: در این مدت در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان رشد ابر، رگبار باران و رعدوبرق، افزایش لحظه‌ای سرعت باد با احتمال سیلابی شدن موقتی رودخانه‌های فصلی پیش‌بینی می‌شود.توصیه می‌شود از قرارگیری در مناطق مرتفع و کوهستانی خودداری شود.

وی در پایان عنوان کرد: از نظر دمایی امروز و فردا، نوسانات دمایی تغییر چندانی نخواهد داشت و پنجشنبه و جمعه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظرات