یک فعال دانشجویی حاضر در طرح ولایت گفت:یکی از مولفه های مهم در بیانیه گام دوم انقلاب توجه به موضوع علم رشد علمی است که این طرح آن را عملیاتی کرده است.
کد خبر: ۹۱۵۸۵۸۷
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

مریم صیدی گواری دانشجوی برتر بسیجی و شرکت کننده در طرح ولایت کشوری در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛  با اشاره به اینکه طرح ولایت یک طرح علمی و معرفتی است گفت: جهش علمی که طرح ولایت در بین جمعیت دانشگاهی ما ایجاد کرده دانشجویان را به دنبال کردن مباحث علمی در تمامی حوزه ها ترغیب می کند.

این دانشجوی برتر بسیجی طرح ولایت وجهه علمی و معرفتی بودن طرح ولایت را عاملی مهم برای پیشرفت علمی جوانان و در نهایت جامعه دانست و افزود: یکی از مولفه های مهم در بیانیه گام دوم انقلاب توجه به موضوع علم رشد علمی است که این طرح آن را عملیاتی کرده است.

وی مشارکت و مباحثه نخبگان دانشگاهی در طرح ولایت را اتفاقی مهم و حتی کم سابقه در فضلی دانشگاهی خواند و تصریح کرد: امروز طرح ولایت در جامعه دانشگاهی بسیار اثر گذار است و مسئولین فرهنگی و آموزشی دانشگاه ها به جای هزینه در اموری که نتیجه ندارند باید تقویت طرح ولایت را در دستور کار خود بگذارند.

این فعال دانشجویی استمرار طرح ولایت برای دانشجویان شرکت کننده را امری ضروری و لازم دانست و بیان داشت: تداوم و استمرار کار باید به عنوان اصل باشد،متاسفانه انتقادی که دانشجویان دوره های گذشته از طرح داشته اند نبود ارتباط است که باید این خلا پر شود.

دانشجوی فعال بسیجی در پایان خاطر نشان کرد: نیروهای انقلابی و به خصوص نخبگانی که در طرح ولایت شرکت کرده اند پس از پایان طرح می توانند تاثیر گذاری زیادی بر دانشگاه و دانشجویان دیگر بگذارند و زمانی این چرخه تاثیرگذاری ادامه پیدا می کند که ارتباط ها حفظ شوند و این ارتباط از دانشجویان تا اساتید برجسته می تواند باشد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات