دانشجوی نخبه بسیجی تأکید کرد:

دفاع از حجاب ظرافت های خاصی را می طلبد/ لزوم تقویت فعالیت های مردمی در حوزه حجاب

یک فعال دانشجویی گفت: مهمترین کار محوری که می تواند در این بخش انجام شود فعالیت های مردمی برای تقویت حجاب و عفاف اجتماعی است که باید مد نظر قرار گرد.
کد خبر: ۹۱۵۸۵۸۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

 حانیه بیرانوند دانشجوی برتر بسیجی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج  استان مرکزی با اشاره به اهمیت حجاب در جامعه اسلامی گفت: حجاب یک پوشش نیست بلکه یک رفتار است و رفتاری که یکی از بخش های آن داشتن پوشش مناسب است.

وی درست سخن گفتن، با حیا راه رفتن و بدون جلوه نمایی را نمونه های دیگری از رفتارهای حجاب دانست و افزود: حجاب اسلامی به عنوان پرچم وجود انسان ایرانی مطرح است و این موضوع اسناد تاریخی چون تصاویر زنان باحجاب در سنگ‌نگاره‌های تخت جمشید را دارد.

این دانشجوی برتر بسیجی با بیان اینکه عفاف باید در همه رفتارهای شخص نمود داشته باشد گفت: حکمت حجاب حفظ شخصیت انسانی یک زن است و فایده های زیادی دارد که می توان از بهره مندی خود و دیگران از سلامت روانی نام برد.

وی در این خصوص ادامه داد: شاید یک زن بدون حجاب بتواند شخصیت اجتماعی داشته باشد ولی شخصیت انسانی او بدون حجاب حفظ نخواهد شد.

 بیرانوند با تأکید بر اینکه حجاب یک ارزش است گفت: هرکس به حجاب معتقد باشد آن را می پذیرد و هر کس به آن معتقد نباشد نمی تواند آن را عملیاتی کند.

این فعال دانشجویی دفاع از حجاب را دارای ظرافت های خاص دانست و خاطر نشان کرد: دشمن امروز تمام توان خود را ببرای ضربه زدن به اعتقادات مردم پای کار آورده که یکی از آنها موضوع حجاب است و مهمترین کار محوری که می تواند در این بخش انجام شود فعالیت های مردمی برای تقویت حجاب و عفاف اجتماعی است که باید مد نظر قرار گرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار