خبرهای داغ:
حاج سید دخیل متولی موذن و خیر مدرسه ساز و ابوی شهيد سید فرهاد متولی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش ملحق شد.
کد خبر: ۹۱۵۸۵۸۵
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، حاج سید دخیل متولی، موذن و خیر مدرسه ساز و ابوی همکار خبرنگاران مان حرمت السادات متولی و ابوی شهيد سید فرهاد متولی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش ملحق شد. 

 شهید سید فرهاد متولی دانشجوی تربیت معلم اين فرزند 19 ساله افتخار آفرين وطن در 23 اردبيهشت سال 61 در عمليات بيت‌المقدس  شاهد مقصود را در آغوش كشيد و به آرزوي ديرينه‌اش رسيد و پيكر گلگونش پس از 27 ماه چشم انتظاري خانواده در شلمچه پيدا شد و در روز عيد فطر سال 63 در ميان انبوه مردم عزادار و شهيد پرور شهر نوش‌آباد تشييع و در گلزار شهدا  و در جوار بارگاه امامزاده محمد بن زيد بن حسن بن علي (ع) شهر نوش آباد به خاك سپره شد.

 این شهید 19 ساله از خانواده اش می خواهد تا در برپایی مراسم ختم وعزایش نهایت سادگی را رعایت کنند تا مانند جدش غریبانه و مظلومانه به خاک سپرده شود.

 دربخشی از وصیت نامه این شهید آمده است، در طول عمرم خدمتی به اسلام و مسلمین نکردم  اما امیدوارم  مرگم سرآغاز خدمتی جاویدان به اسلام باشد و از خداوند می خواهم که مرگم را مرگ سرخ قرار دهد تا به این وسیله به سه هدف ام . اول لقاءالله ، دوم اثبات زبونی و خواری خصم و سوم یاری اسلام در حد اعلا از این راه رسیده باشم.

ابوی شهيد سید فرهاد متولی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش ملحق شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها