آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه فرماندهی ناحیه مقاومت ابرکوه با حضور مسولان شهرستان و فرمانده سپاه الغدیر استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۸۵۷۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، در این مراسم "علی فاتحی" فرمانده سابق اظهار داشت: بهترین بدرقه برای پاسدار این است که مسیر زندگی ما مسیر پاسداری بماند و خداوند مرگ ما را به دست شقی ترین افراد که صهیونیست ها هستند با شهادت قرار دهد.
وی در ادامه ضمن تشکر از همه بسیجیان در جهت پیشبرد برنامه ها از "سردار فلاح زاده"جانباز مدافع حرم و حاج رضا فلاح زاده برادر شهیدان محمود و نعمت الله فلاح زاده که کمک های بسیار شایانی را در حوزه داشته اند تقدیر نمود.
در ادامه امام جمعه ابرکوه شهرستان در این مراسم به بیان شرایط فعلی انقلاب اسلامی و مقایسه آن با صدر اسلام پرداخت و افزود: پیغمبر ما همه را در جامعه مسئول می داند. مخصوصا در مقطع فعلی در برابر منویات امام، خون شهدا، فرامین رهبر، نظام و دفاع از آن، تقابل با جبهه بدخواهان و اردوگاه استکبار، در برابر شرارت ها، تهاجم فرهنگی دشمن، تهاجم اقتصادی، سیاسی، جنگ روانی، در برابر تحلیل ارادی در جنگ اراده ها و وظایف زندگی خودمان در قبال خالق مسئول هستیم.
حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: به فرموده امام راحل ما باید ببینیم برای انقلابی که همه کار برای ما انجام داده است، چه کار کردیم؟ انقلاب، نظامی را برای ما به ارمغان آورده که به موجب آن عنایت حق شامل حال ما شده است که یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب برای ما بود. غیر از استقلال ،آزادی، عزت و اقتدار که این انقلاب به همه ما داده است.
وی گفت: قطعا ما در قبال انقلاب هم قصور داریم و هم تقصیر و هرگز نمی توانیم ادعا کنیم دین خود را ادا کردیم. نظام محصول انقلاب است و شجره طیبه ای است که انقلاب اسلامی آن را غرس کرده است.
امام جمعه ابرکوه اظهار داشت: نظام امروز به برکت ولایت و عنایت حضرت حق و سرمایه بزرگی همانند ولی فقیه به جایی رسیده است که مورد آمال حضرت امام بود. مقام معظم رهبری عنایت خدا به این ملت است که آن را به سر منزل مقصود در عرصه های جهانی رسانده و عظمت و شوکت و اقتدار این نظام را به رخ جهانیان می کشاند و به جهانیان صادر شده است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین نقش آفرینان استمرار و تداوم انقلاب سبزپوشان سبز اندیش سپاه هستند. به راستی امروز با چشم سر می بینیم که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
حجت الاسلام حسینی گفت: اگر همه ما وظیفه شناس باشیم و سعی کنیم دین خود را به انقلاب ادا کنیم مطئمن باشیم که انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان نخواهد افتاد.
مهدی ابرقویی فرمانده جدید نیز بیان کرد:خدا را شاکرم که در این نظام در لباس پاسداری و نهاد مقدس سپاه خدمتگزار مردم باشم.
وی خاطر نشان کرد: سپاه به عنوان یک مولود انقلاب و یک نهاد مردمی و جزئی از نیروهای مسلح کشور در طول 40 ساله انقلاب کارنامه درخشانی داشته و در طول انقلاب به عنوان یک نماد قدرت برای کشور و باعث عزت و آبرو برای کشور بوده است.
فرمانده جدید با بیان اینکه امروز سپاه خاری در چشم دشمنان و یاری برای دولتمردان در سازندگی کشور و سربازی برای ولایت است خاطر نشان کرد: امید است با تعامل با سایر ارگان ها و شورای تأمین بتوانیم در راستای آرمان های انقلاب و شهدای و تحقق منویات رهبری برای شهرستان گام های موثر برداریم.
در پایان ضمن تقدیر از زحمات برادر فاتحی در طول 3 سال تصدی فرماندهی ناحیه ، "مهدی ابرقویی" بعنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه معرفی شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار