این مدرسه با هدف کسب و کار و خلاقیت راه اندازی می‌شود که مجموع دوره‌های تخصصی و مهارت منجر به ایجاد شغل می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۸۵۶۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دشتی ، اشکان معصومی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج اظهار داشت: مدرسه عالی مهارت با هدف کسب کار و خلاقیت برای اولین بار در شهرستان دشتی راه اندازی می شود.این مدرسه با هدف کسب و کار و خلاقیت راه اندازی می‌شود که مجموع دوره‌های تخصصی و مهارت منجر به ایجاد شغل می‌شود.

وی افزود: این مدرسه شامل رده‌های مختلف سنی از نه سال تا فارغ التحصیلان دانشگاهی می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد به سمت کیفی‌سازی رفته است ادامه داد: در سال گذشته دانشگاه آزاد واحد خورموج بر روی مسائل فرهنگی و آموزش تمرکز کرد و در همین راستا نیز اقدامات خوبی شاهد بودیم.

معصومی تصریح کرد: در حوزه مهارت آموزی نیز با انعقاد تفاهم نامه با فنی حرفه‌ای دوره‌های خوبی برگزار شد و در حال حاضر نیز ۵۰ دانشجو مهارت لازم را فرا گرفته و مدرک معتبر دریافت کردند.

معصومی از راه اندازی دبیرستان سما در سطح شهرستان خبر داد و گفت: این دبیرستان هوشمند است و وابسته به دانشگاه آزاد می‌باشد.

رئیس دانشگاه آزاد خورموج با بیان اینکه در حوزه پژوهشی نیز دو محور دنبال می‌کنیم، ادامه داد: طرح‌های فناوری را در دانشگاه فعال کردیم که خروجی آن ثبت شرکت‌های دانش‌بنیان خواهد شد و در حوزه انسانی نیز مرکز مشاوره امین دنبال اخذ مجوز هستیم که در مدرسه کسب و کار دایر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه رضایت دانشجویان برای ما اهمیت دارد، ادامه داد: مشکلات دانشجویان از جمله ایاب و ذهاب و سلف سرویس دانشجویان به حداقل رسیده است.

وی تصریح کرد: برای آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما مجوزهای لازم گرفته شده که در مقطع کارشناسی امکان پذیرش دانشجو وجود خواهد داشت.

معصومی تصریح کرد: پایان نامه دانشجویان بر اساس مشکلات شهرستان و استان تهیه خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر در دانشگاه خورموج هزار و ۲۱ دانشجو در ۳۲ رشته کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات مهم این دانشگاه برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی برای دانشجویان است که این مهم با مشارکت فنی حرفه‌ای صورت می‌گیرد.

پایان خبر/

ارسال نظرات