خبرهای داغ:
همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور بسیجیان پایگاه‌های تابع حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس (س) ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در دانشگاه علمی کاربردی استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۸۵۴۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با سخنرانی حجت الاسلام دکتر مهدی ابوطالبی با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از خواهران بسیجی و فعالان عرصه فرهنگ و اجتماع پایگاه‌های تابع حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس (س) و با همکاری موسسه فرهنگی فجر انقلاب در دانشگاه علمی کاربردی قم برگزار شد.
وی در این همایش با بیان و مقایسه وضع جمهوری اسلامی قبل و بعداز انقلاب به تبیین بیانیه گام دوم پرداخته و ابراز داشت: انقلاب اسلامی جهان دوقطبی آن روز که (دو قطب شرق و غرب) بود را که جهان سه قطعی تبدیل کرد و اکنون پس از سقوط و حذف شوروی جهان معاصر به دو قطب اسلام و استکبار تبدیل شده است.
ابوطالبی ادامه داد: زن مسلمان انقلابی بایستی در راستای تحقق منویات رهبری همگام با دیگر مسلمانان انقلابی ابتدا به خودسازی و همزمان با آن به جامعه پردازی پرداخته و اگر چنین گردد جامعه خود به خود وارد مرحله تمدن سازی می‌شود.
در ادامه همایش ۲ نفر از خواهران تازه مسلمان شده از کشور‌های ترکیه و پاکستان حضور پیدا کرده و کاملترین نوع حجاب (چادر) را با آگاهی و افتخار پذیرفته و تشیع رو کاملترین دین و مذهب می‌دانند و سنگ محک دین را، ولی فقیه بر می‌شمارند.
درپایان با اهدای شاخه گل به تمامی حضار و تقدیر و تجلیل از خواهران برتر حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس (س) گردید.
ارسال نظرات