معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات :

نمایشگاه ساخت داخل نقش مهمی در اعتماد سازی به تولید کنندگان داخلی دارد

معاون پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود : حمایتهای خوبی از دولت و بخش خصوصی امکان پذیر است و بعضا بخشهای تولیدی از یک سو و تقاضا کنندگان از سوی دیگر در نمایشگاه فرصت آشنایی با هم را پیدا می کنند.
کد خبر: ۹۱۵۸۵۳۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید حسین دهدشتی در گفت و گو با شاتا افزود : در شرایط کنونی و تحریمها نیاز به استفاده از توان داخل داریم چیزی که مسوولین مملکتی هم بر آن تاکید دارند تا بتوانیم در شرایط مناسب و شفاف مجموعه های قابل عرضه و طرف تقاضا به هم وصل شوند .
وی تصریح کرد : این نمایشگاه ها نقطه امیدی برای جوانان در حوزه تولید ایده و صنعت است که این دو را به هم وصل می کند و ابهامات و مشکلات پیش رو رو دولت از سر راه بردارد و با اراده دولت در اینگونه نمایشگاهها فرصتی ایجاد می شود که اگر ابهامات و نقصی در وصل دو طرف باشد دولت حل کند.
دهدشتی تاکید کرد : در شرایط تحریم نیاز داریم از کوچکترین ظرفیتها استفاده و اشکالات را رفع کنیم و با وجود حوزه فناوری و اقتصاد دیجیتال که نگاه امروز به این حوزه است این دو باید به هم نزدیک شوند .
وی معاونین پارلمانی دستگاههای اجرایی را پلی بین مجلس و خواسته های مردم توصیف کرد و افزود : آنها از ظرفیتها و مطالبات آگاهی دارند و می توانند حلقه وصل این دو باشند .
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد : قطعا مشکل قانون و مغایرت های قانونی هم هست و باید تبیین شود و تطبیق قوانین باید صورت گیرد و حتی در شرایط جدید و فعلی پارلمانی ها می توانند نمایندگان را نسبت به شرایط فعلی بیشترآگاه کنند .

گفت و گو : منصوره قنبری

ارسال نظرات