خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه لشکر۱۴ امام حسین (علیه السلام) مطرح کرد:

نقش پررنگ نیروهای وظیفه لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) در دفاع از امنیت کشور

جلسه انس و الفت با حضور کلیه سربازان توسط قرارگاه لشکر ۱۴امام حسین علیه السلام دیروز در نماز خانه ثارالله برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۵۸۵۲۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) جلسه انس و الفت با حضور کلیه نیروهای وظیفه توسط قرارگاه لشکر ۱۴امام حسین (علیه السلام) در نماز خانه ثارالله برگزار شد.

سروان پاسدار محمد رضا صادقی فرمانده قرارگاه لشکر۱۴ امام حسین (علیه السلام) ضمن تکریم وخدا قوت به رزمندگان وظیفه که زحمات زیادی را در ماموریت جنوب شرق متحمل شدند، گفت:حضور پر نشاط نیروهای وظیفه دوشادوش نیروهای پایور به عنوان مدافعان حریم امنیت کشور که تامین امنیت این کشور را عهده دار هستند و در کیان از جمهوری اسلامی ایران بطور جدی به تکالیف و مسئولیت های خود عمل می کنند ستودنی است.

وی در ادامه به تشریح نامه ۵۳ و خطبه ۲۵ نهج البلاغه پرداخت و ضمن اهمیت دادن به نیروهای وظیفه، مهربانی و محبت، توجه ویژه به حل مشکلات، اجابت خواسته های معقول و مشروع به اکرم و تشویق سربازان را مد نظر قرار داد و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: سرباز حقیقت خودش را در مقابل مشکلات نبازد، اگر ایستاد و مشکلات را تحمل کرد به نتیجه خواهد رسید.

وی اضافه کرد: امیدواریم با برگزاری جلسات هم اندیشی های متعدد از وضعیت موجود با شناسایی مشکلات نسبت به رفع آن بطور جدی اقدام کنیم.

در پایان مراسم 2 نفر نیروی وظیفه ارشد به عنوان رابطین فرماندهی و حوزه نمایندگی انتخاب شدند.

نقش پررنگ نیروهای وظیفه لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) در دفاع از امنیت کشور

ارسال نظرات