حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین روز چهارشنبه 26 تیرماه از شعب مرجان، طالقانی شرقی و سعدی جنوبی این بانک در تهران بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۹۱۵۸۵۱۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌المللی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی، و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با مسئولان و کارکنان این شعب دیدار کرد و در جریان وضعیت آنها قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این بازدید مدیرعامل و هیئت همراه، عملکرد این شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه مورد بررسی قرار دادند.

شعبه خیابان مرجان

شعبه خیابان مرجان

سارا اسدیان رئیس شعبه خیابان مرجان با تشکر از حضور مدیرعامل و هیئت همراه، گزارشی از عملکرد شعبه را به مدیرعامل و هیأت همراه ارائه کرد.

همچنین امیرعباس اسمعیل گوهری رئیس شعبه طالقانی شرقی با ارائه گزارش عملکرد شعبه، از حضور مدیران ارشد بانک تشکر و عنوان کرد که این دیدارها می‌تواند مدیران را از نزدیک در جریان مسائل شعب قرار دهد.

بر اساس این گزارش حسین شهبازی رئیس شعبه سعدی جنوبی نیز با ارائه گزارشی به مدیرعامل و مدیران ارشد بانک، آنان را در جریان وضعیت و عملکرد شعبه قرارداد.

شعبه طالقانی شرقی

شعبه طالقانی شرقی

بر اساس این گزارش تهرانفر در این بازدیدها با اشاره به تغییرات اساسی در نحوه تبلیغات با توجه به بروز و ظهور تکنولوژی‌های نوین تأکید کرد: در گذشته‌ای نه‌چندان دور تبلیغات صرفاً در قالب آگهی‌های تجاری تعریف می‌شد؛ اما به‌ مرور زمان و بر اساس گسترش تکنولوژهای نوین، شیوه تبلیغات در تمامی بخش‌ها و از جمله صنعت بانکداری متفاوت و متنوع شده است. بنابراین با توجه به این مسئله و همچنین تغییر ذائقه و خواست مخاطبان شیوه‌های تبلیغات نیز متنوع و متکثر گردیده است.

وی همچنین افزود: تبلیغات در دنیای امروز باید خلاقانه، مبتکرانه و واقعی باشد تا مخاطبان با آن ارتباط برقرار کنند؛ در غیر این صورت تبلیغات کارکرد اصلی و واقعی خود یعنی اطلاع‌رسانی در خصوص محصولات و خدمات و در نهایت جذب مشتری را از دست خواهند داد.

شعبه سعدی جنوبی

شعبه سعدی جنوبی

تهرانفر با اشاره به انواع تبلیغات در بانک‌ها و به‌ویژه بانک‌های خصوصی در کشور خاطرنشان کرد: بانک‌های خصوصی بعد از شکل‌گیری بسیاری از شاخص‌ها و معیارهای بانکداری کشور از جمله مشتری‌مداری و تکریم ارباب‌رجوع و همچنین تبلیغات را دچار تغییرات قابل‌ملاحظه‌ای کرده‌اند.

وی افزود: ویژگی مثبت تبلیغات در بانک‌های خصوصی تبلیغات و بازاریابی به‌صورت توامان بود که یکی از نقاط برجسته در این بخش محسوب می‌شود. این در حالی است که بانک‌های دولتی پیش از آن اعتقاد چندانی به این مسئله نداشتند و به‌تدریج بعد از گسترش تبلیغات بانک‌های خصوصی به این عرصه وارد شدند.

گفتنی است در پایان این بازدیدها، تهرانفر از زحمات و تلاش‌های کلیه کارکنان این شعب تقدیر کرد و عملکرد موفق بانک کارآفرین را نتیجه زحمات تمامی کارکنان صف و ستاد عنوان کرد.

ارسال نظرات