۱۵ هزار ماموریت اورژانس انجام شد

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان از انجام ۱۴ هزار و ۹۰۰ ماموریت اورژانس در سه ماهه نخست سال خبر داد و گفت: ۳ هزار و ۵۲۲ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و حمل‌ونقل بوده است.
کد خبر: ۹۱۵۸۴۷۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حسینعلی رفایی با اشاره به عملکرد مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان در سه ماهه نخست سال ۱۳۹۸ اظهار داشت: در این مدت تعداد ۷۶۶۰۰ تماس با مرکز اپراتوری اورژانس لرستان گرفته شده که از این تعداد ۱۴۹۰۰ مورد منجر به انجام مأموریت و اعزام آمبولانس به محل شده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۳۵۲۲ مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی و مرتبط با حمل و نقل بوده است، تصریح کرد: از این تعداد یک هزار و ۷۸۳ مأموریت شهری و یک هزار و ۷۳۹ مأموریت جاده‌ای بوده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه همچنین ۲۹۹۳ مأموریت مربوط به حوادث غیر مرتبط با حمل و نقل مانند سقوط، خشونت، حوادث ورزشی، برق گرفتگی، غرق شدگی و… بوده است، افزود: از این تعداد ۱۹۳۸ مورد مأموریت شهری و ۱۰۵۵ مورد جاده‌ای بوده است.

رفایی با اشاره به اینکه تعداد ۸۳۹۵ مأموریت مربوط به سایر بیماری‌ها مانند افزایش و کاهش فشار خون، تشنج، قلبی، تنفسی و… بوده است، گفت: ۲۰۰۳ مورد از مأموریت‌ها برای بیماران درمان در محل انجام شده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۶۲۱۴ بیمار و مصدوم در حوادث به بیمارستان منتقل شده اند، تصریح کرد: ۲۷۵۹ مورد از بیماران حاضر به بیمارستان منتقل نشده اند که به علت عدم همکاری بیمار بوده و به دنبال آن همراهان جهت انتقال و دریافت اخذ امضا و اثر انگشت از آنان توسط کارشناسان اورژانس را داشته‌ایم.

ارسال نظرات