فرماندار کلانشهر تبریز از مدیریت شعب بانک مسکن استان آذربایجان شرقی و شعبه مرکزی تبریز، بازدید بعمل آورد.
کد خبر: ۹۱۵۸۴۷۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بهروز مهدوی فرماندار کلانشهر تبریز با حضور در بانک مسکن مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی، از نزدیک در جریان خدمات بانکی، بانک مسکن قرار گرفت.

در جلسه یک ساعته ای که پس از بازدید، در دفتر مدیر شعب استان تشکیل شد امیر رنجبریان مدیر شعب استان طی سخنانی بانک مسکن را بانکی توسعه ای - تخصصی در بخش مسکن و مجری سیاست های دولت در بخش مسکن از جمله پرداخت تسهیلات زلزله و مسکن مهر معرفی نمود.

رنجبریان بانک مسکن را بزرگترین بانک در زمینه پرداخت تسهیلات، در کشور و استان معرفی نمود و افزود: اکثر شهروندان در کشور و استان با بانک مسکن مراودات بانکی داشته و به نحوی از انحاء از تسهیلات بانک مسکن در زمینه های احداث، خرید و تعمیرات بهره مند شده اند. مدیر شعب استان ادامه داد: بانک مسکن ضمن اینکه یک بانک تخصصی بوده و در زمینه مسکن فعالیت دارد مثل سایر بانکهای دیگر، انواع خدمات بانکی را نیز به شهروندان گرامی ارایه می دهد.

وی به طرح های در دست اقدام بانک مسکن اشاره کرد و افزود: هم اکنون در راستای انجام سیاست های دولت در بخش مسکن، بانک مسکن اجرای طرح های بازآفرینی شهری و اقدام ملی را در دستور کار خود دارد و طبق سیاست های ابلاغی دولت عمل خواهد نمود.

رنجبریان خواستار تعامل و همکاری صدا و سیمای مرکز استان در زمینه اطلاع رسانی به مردم در خصوص طرح های بازآفرینی شهری و اقدام ملی با بانک مسکن شد.

مدیر شعب استان تعداد تسهیلات زنده بانک مسکن را در استان 310 هزار فقره اعلام نمود و با اشاره به رقم بالای مطالبات معوق بانک مسکن در استان گفت: تسهیلات پرداختی بانک مسکن در حد خرد بوده و مردم تاثیر تسهیلات بانک مسکن را در سفره خود احساس می کنند ولی متاسفانه به علت حجم زیاد تسهیلات گیرندگان، مطالبات معوق بانک هم زیاد بوده و انتظار داریم مسوولین استان، علی الخصوص فرمانداران محترم همکاری صمیمانه ای را در این زمینه با بانک مسکن داشته باشند تا قدرت تسهیلات دهی بانک در استان تضعیف نشود.

وی حضور فرماندار کلانشهر تبریز در بانک مسکن به عنوان اولین فرمانداری که به منظور بازدید، در بانک مسکن حضور یافته را به فال نیک گرفت و افزود: ثمره این بازدید می تواند به تعامل هرچه بهتر و بیشتر ادارات دولتی در تبریز بیانجامد و در نهایت بهره مندی آحاد مختلف مردم از خدمات بانک مسکن را فراهم آورد.

بهروز مهدوی فرماندار کلانشهر تبریز نیز طی سخنانی با ابراز خوشحالی از حضورش در بانک مسکن دیدگاه توسعه ای و تخصصی بانک مسکن در راستای بهره مندی آحاد مختلف مردم، برای خانه دار شدن را، ستود و گفت: با توجه به توضیحات مدیر شعب بانک مسکن استان، بانک مسکن خدمات متمایز و منحصر به فردی را برای عموم مردم دارد و مسوولین استان و کلانشهر تبریز اطلاعات خوبی از این خدمات ندارند بنابراین ضرورت دارد با برگزاری نشست های تخصصی در این زمینه بحث و گفتگو های زیادی انجام شود و با تبادل نظر بیشتر در این خصوص بستر مناسب برای استفاده هر چه بیشتر شهروندان از این خدمات مخصوصا در بخش بازآفرینی شهری فراهم شود.

 

 

 
ارسال نظرات