جلسه تعیین تکلیف تسهیلات طرح مسکن مهر در استان سیستان و بلوچستان با حضور مدیر شعب بانک مسکن و مدیر کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۸۴۶۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از   پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، نشستی در خصوص تعیین تکلیف تسهیلات و واحد های احداثی طرح مسکن مهر با حضور محمد رضا جعفری مدیر شعب استان، احمد ولی خسروی رییس دایره اعتباری مدیریت شعب در محل دفتر مدیر کل راه و شهرسازی برگزار شد. طی این نشست جعفری ضمن عرض تبریک به مدیر کل جدید راه و شهرسازی بخاطر انتصابشان، بیان نمود:پرداخت عمده تسهیلات طرح مسکن مهر بر عهده بانک مسکن در استان نهاده شد که با همراهی همکاران و سازمان های مرتبط در طرح فوق، پرداخت تسهیلات روند مناسبی را طی نمود ولیکن در روند تقسیط و یا تعیین تکلیف مالکیت روندکمی کند شد که مسوولان ارشد بانک خواستار تعیین تکلیف نمودن واحد های احداثی مسکن مهر در اسرع وقت می باشند.
جعفری با اشاره به چند پروژه تکمیل نشده مسکن مهر در استان، ابراز نمود: یکی از راه کارهای تعیین تکلیف واحد های احداثی مسکن مهر ، طرح این مشکلات در شورای تامین مسکن استان و همچنین تعامل و درخواست از سازمانهای دخیل در این بحث می باشد که امیدوارم با حضور و پیگیری جنابعالی و تعامل سایر سازمان های مرتبط هر چه سریع تر این مشکلات رفع شود.
همچنین طی این نشست اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان بیان نمود:نام سازمان راه و شهرسازی همراه با نام بانک مسکن،دارای جلوه می باشد و عملکرد مناسب یک نهاد زمانی مشخص می شود که مردم تغییرات حاصل از فعالیت های آن نهاد را احساس کنند.مشکلات بانک مسکن در بحث واحد های احداثی طرح مسکن مهر ،مشکل اصلی مردم است و عمق این مشکلات را در چند سال آتی آنان متوجه خواهند شد. ابتدا باید کارگروهی تشکیل شود و شرح وظایف هر کدام از نهادهای مرتبط با مسکن مهر مشخص شود و ان شاء الله با کمک و همدلی همه، بتوانیم با برنامه ریزی دقیق و تلاش از این مرحله عبور نماییم و سعی کنیم تا حقی از مردم ضایع نشود.
در ادامه مدیر شعب آمادگی مجموعه بانک مسکن استان جهت ارایه تمامی خدمات بانکی به آن سازمان را اعلام و برخی حساب های دارای مزیت، خدمات الکترونیک و شرایط استفاده از صندوق امانات بانک مسکن را تشریح نمود که مورد توجه مخاطبین حاضر در جلسه قرار گرفت.

 
ارسال نظرات