تلاش برای رفع تنش آبی در شاهرود/ورود چند حلقه چاه به مدار آب شرب شاهرود

معاون استاندار و فرماندار شاهرود با اشاره به پیگیری مشکل آب شاهرود با حضور مدیرکل آب و فاضلاب استان گفت: پیگیر انتقال آب نعیم آباد و بهره گیری از قنات دولت آباد و همچنین چاه مربوط به آب و فاضلاب و تعدیل آب فضای سبز به خصوص در ساعات پیک مصرف و بکارگیری چاه البرز شرقی و چاه دانشگاه صنعتی شاهرود هستیم.
کد خبر: ۹۱۵۸۴۵۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
تلاش برای رفع تنش آبی در شاهرود/ورود چند حلقه چاه به مدار آب شرب شاهرودمحمدکرم محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه به دنبال تنش‌های آبی متاسفانه طی چند روز گذشته موجب زحمات مردم شده ایم که ضمن پوزش و عذرخواهی جلسات متعدد بنا به دستور استاندار محترم انجام شده است گفت: اولین جلسه استانی بحران که قبلا هم در شهرستان انجام شده بود، با حضور مدیران کل زیر مجموعه وزارت نیرو مانند گذشته انجام گرفت که امروز نیز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با حضور خود و معاونین پیگیری موضوعات آب شاهرود شدند.
وی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه گفت: امروز پیگیر انتقال آب نعیم آباد و بهره گیری از قنات دولت آباد و همچنین چاه مربوط به آب و فاضلاب و تعدیل آب فضای سبز به خصوص در ساعات پیک مصرف و بکارگیری چاه البرز شرقی از سه لیتر افزایش به ۱۰ لیتر و چاه دانشگاه صنعتی شاهرود که ساعات بیشتری در اختیار باشد انجام شد که امیدواریم ظرف روز‌های آینده شاهد رفع این تنش آبی باشیم.
معاون استاندار سمنان با تاکید بر برگزاری جلسات متعدد و پیگیری بیشتر افزود: تلاش داریم بتوانیم بصورت موقت و هم بصورت دائم نقش جدی در بحث نیاز آبی شهر ایجاد کنیم.
وی تصریح کرد: از همه مردم مجدد عرض پوزش داریم و توقع همکاری از عموم مردم با توجه به بالا بودن دمای هوا، آب برای موارد ضرور استفاده شود.
محمدی با انتقاد ازبرخی مشترکین قسمت‌های شهر و بخش مرکزی اظهار کرد: برخی مشترکین پرمصرفی داریم که خسارت آن‌ها به منابع آبی بیشتر از کسانی است که بصورت غیرمجاز آب بهره برداری می‌کنند و این مشترکین باید رعایت همسایه را بکنند.
فرماندار شاهرود افزود: متاسفانه از گذشته دور عده‌ای همه تلاش خود را داشته اند که باغات خود را از آب شرب استفاده کنند و برای این منظور فعالیت‌های شده و صورت گرفته که امیدواریم برآیند این فعالیت‌ها موجب رفع مشکلات مردم شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار