بهرامیان:

دستگاه قضا نیازمند روحیه جهادی و انقلابی است

مسئول سازمان بسیج حقوق دانان در حاشیه نشست امروز دوشنبه‌های گام دوم انقلاب گفت: دستگاه قضایی با روحیه جهادی و انقلابی و تفکر عمیق اسلامی می‌تواند پاسخگوی مطالبات مردم باشد.
کد خبر: ۹۱۵۸۴۳۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

دستگاه قضا نیازمند روحیه جهادی و انقلابی استبه گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان؛ مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوق دانان در حاشیه سلسله نشست‌های دوشنبه‌های گام دوم انقلاب که صبح امروز (دوشنبه) در سازمان بسیج حقوق دانان برگزار شد، گفت: در این نشست‌ها پیگیر مطالبات مقام معظم رهبری و رفع دغدغه‌های ایشان برای تحقق اهداف این بیانیه هستیم.

وی گفت: هدف نشست‌های دوشنبه‌های گام دوم انقلاب، ترویج گفتمان سازی و مطالبه گری خدمت از مسئولان و مطالبه گری عدالت گستری و فسادستیزی است و امیدواریم این سازمان بتواند در تعامل با نخبگان حوزه‌های اجتماعی و حقوقی این گفتمان را ترویج دهد.

مسئول سازمان بسیج حقوق دانان کشور افزود: مقام معظم رهبری در این منشور مطالبه جدی درخصوص احیای حقوق عامه، اقتصاد پویا، فسادستیزی، ترویج فرهنگ ایرانی - اسلامی و سبک زندگی ایرانی - اسلامی دارند و این منشور نیازمند گفتمان سازی، راهبرد نگاری و توجه به ابعاد مختلف آن است که ما با کمک رسانه‌ها و نخبگان و دانشگاهیان در این عرصه ورود کردیم.

بهرامیان درباره اینکه سازمان بسیج حقوق دانان کشور چه کمکی می‌تواند به قوه قضاییه در راستای تحول کند؟ گفت: قوه قضاییه اکنون به دنبال تحول است و مهمترین عامل هم برای تحقق تحول نیروی انسانی است.

وی افزود: مردم از دستگاه قضایی مطالباتی دارند و این مطالبات جز با روحیه جهادی، انقلابی و تفکر عمیق اسلامی محقق نمی‌شود و باید در این خصوص به قانون اساسی نیز که به دنبال رفاه و عدالت گستری است، توجه جدی شود.

­رئیس سازمان بسیج حقوق دانان کشور اظهار کرد: این سازمان در تربیت حقوقدانان در تراز انقلاب اسلامی کمک زیادی می‌تواند به دستگاه قضایی کند.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار