خبرهای داغ:
مسئول طرح جوانه‌های صالحین پایگاه شهید «حصارخانی» همدان عنوان کرد
مسئول طرح جوانه‌های صالحین پایگاه شهید «حصارخانی» همدان از تربیت نیروهای انقلابی، مومن و کارآمد با اجرای طرح جوانه‌های صالحین خبرداد و گفت: این طرح با شعار «ایجاد زمینه برای تحقق گام دوم انقلاب» در پایگاه شهید «حصارخانی» آغاز شده است.
کد خبر: ۹۱۵۸۴۲۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

تربیت نیروهای انقلابی، مومن و کارآمد با اجرای طرح جوانه‌های صالحینمرتضی امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طرح جوانه‌های صالحین پایگاه شهید «حصارخانی» با 10 عنوان برنامه در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در کوی امام خمینی(ره) همدان در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی بازیگری، مداحی، فوتسال، شنا، دفاع شخصی و برگزاری اردوهای علمی  و آموزشی، مسابقات ورزشی و فرهنگی از مهمترین برنامه‌های طرح جوانه‌های صالحین پایگاه شهید «حصارخانی» است که بنا به درخواست و نیاز متربیان در حال برگزاری است.

جانشین فرمانده پایگاه شهید «حصارخانی» همدان تاکید کرد: علاوه بر برنامه‌های ذکر شده، در راستای اقتصاد مقاومتی و تحقق بخشیدن به شعار سال یعنی رونق تولید، برنامه بازدید از کارگاه‌های تولیدی موفق در سطح شهر را در دستور کار قرار داده‌ایم تا متربیان ضمن آشنایی با کارگاه های موفق، با محصولات با کیفیت داخلی نیز آشنا شوند.

وی در تشریح اهداف طرح جوانه‌های صالحین گفت: هدف از اجرای طرح جوانه‌های صالحین استفاده مطلوب از اوقات فراغت ایام تابستان، شناسایی و جذب حداکثری به بسیج، حفظ و انسجام گروه‌های صالحین است.

امیری با اشاره به اهداف دیگر این طرح و برنامه های پیش رو تاکید کرد: این طرح با شعار «ایجاد زمینه برای تحقق گام دوم انقلاب» و با هدف تربیت نیروهای انقلابی، مومن و کارآمد در  پایگاه شهید «حصارخانی» در حال اجراست.

وی از دیگر اهداف این طرح را ایجاد شور و نشاط در بین بسیجیان، فرهنگ‌سازی و ترویج نماز، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تقویت روحیه انقلابی و معنوی در بین نوجوانان و جوانان برشمرد.

مسئول طرح جوانه‌های صالحین پایگاه شهید «حصارخانی» همدان به تهاجم فرهنگی و عرصه جنگ نرم دشمنان علیه کشور به ویژه جوانان و نوجوانان اشاره و تصریح کرد: پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و آگاهی‌بخشی هر چه بیشتر آنان با مفاهیم دینی و بصیرتی می‌تواند توطئه‌های ننگین دشمنان در فضای واقعی و مجازی را نقش بر آب کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات