مستند «خاطرات خبرنگار جنگ» درباره واقعه کشتار داعش در پایگاه اسپایکر عراق به کارگردانی «وحید چاووش تولید نمایش مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج چهارشنبه با حضور حسن شمشادی و جمعی از هنرمندان رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۸۴۰۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج مصطفی زیبایی نژاد خبر از برنامه رونمایی و اکران مستند «خاطرات خبرنگار جنگ» داد و گفت: با توجه به اهمیت وقایع و اتفاقات سالهای اخیر در عراق و سوریه و تأکید مقام معظم رهبری بر اهمیت مقاومت اسلامی و وحدت بین شیعیان و اهل تسنن، مستند خاطرات خبرنگار جنگ به کارگردانی وحید چاووش توسط خانه فیلم و نمایش این مرکز ساخته شده است.
مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج افزود: ساخت این مستند در سال 1397 به پایان و به حول قوه الهی به جشنواره سینما حقیقت رسید و زحمات برادر گرانقدرمان جناب آقای چاووش باعث شد به عنوان بهترین فیلم مستند در بخش شهید آورینی جشنواره سال 97 انتخاب گردد.
همچنین مصطفی زیبایی نژاد بیان کرد: در این مستند به رشادت های زن قهرمان عراقی بنام ام قسی پرداخته شده است که از اهل تسنن می باشد و تعدادی از سربازان شیعه را از دست داعش نجات و فراری می دهد.
مسئول مرکز افرینش های فرهنگی هنری بسیج همچنین درباره مراسم رونمایی این مستند افزود: ان‌شاءالله مراسم رونمایی از این مستند روز چهارشنبه ۲ مرداد ماه ساعت۱۷ در سالن سوره حوزه هنری با حضور جناب آقای حسن شمشادی که خود یکی از خبرنگاران جنگ بوده است و کارگردان ارزشمند اثر، جناب آقای وحید چاووش و جمعی از فرهیختگان و دانشجویان و هنرمندان برگزار خواهد شد.
زیبایی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: پس از مراسم رونمایی، برنامه اکران این مستند در استان ها و شهرستان ها شروع می شود.

این مستند، عصر روز (چهارشنبه دوم مرداد ماه ساعت ۱۷ ) در تالار سوره حوزه هنری با حضور حسن شمشادی رونمایی می‌شود.

ارسال نظرات