فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

نقشه راه ملت ایران از فرهنگ ایثار نشأت می گیرد

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در جلسه ستاد اجرایی کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر گفت: نقشه راه پرشتاب ملت ایران در عرصه های گوناگون در حراست از انقلاب اسلامی از فرهنگ ایثار و شهادت نشئت می گیرد.
کد خبر: ۹۱۵۸۳۹۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بوشهر سردار علی رزمجو گفت: نقشه راه پرشتاب ملت ایران در عرصه‌های گوناگون در حراست از انقلاب اسلامی از فرهنگ ایثار و شهادت نشئت می‌گیرد. این فرهنگ در جامعه تاکنون نگهبان انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود. توسعه و گسترش این فرهنگ به تناسب توسعه و گسترش عرصه‌ها و منابع دیگر نظام جمهوری اسلامی اعم از دفاعی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و هرکجا هم این فرهنگ ایثار پررنگتر باشد، موفقیت بیشتر خواهد بود.

وی افزود: ما در آداب و رسوم و فرهنگ دینی خودمان، شهید و شهادت را در جایگاه ویژه‌ای می‌دانیم و همواره برای رشد روح، جسم و فکر خودمان به یک منبع نیاز داریم که این منبع را شهدا برایمان ترسیم کرده اند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: به برکت خون همین شهدا امروز در چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی زندگی می‌کنیم؛ بنابراین هر کدام از ما که در هر پست و مسئولیت و مقامی قرار گرفته ایم به این شهدا مدیون هستیم.

پایان خبر/
ارسال نظرات