خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز در گام دوم باید حواسمان جمع باشد در چه جایگاه سیاسی، اقتصادی و نظامی قرار داریم. آنچه دشمن را از صحنه خارج می کند روحیه مقاومت است نه کم آوردن؛ هرجا کم آوردیم دشمن هجوم آورد و هرجا ایستادیم دشمن عقب نشینی کرد و اینها تجربه ما است.
کد خبر: ۹۱۵۸۳۸۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان، عصر یکشنبه ( 30تیرماه ) در نشست بصیرتی قطعنامه ۵۹۸ و مسائل جاری انقلاب اسلامی اظهار کرد: هر انقلاب و خیزشی باید در پای این توطئه‌های دشمنان از بین می‌رفت ولی انقلاب و اهل انقلاب به این حرف ها کاری نداشتند و عاشقانه و عاقلانه مسیر خود را پیش رفتند.

وی افزود: متأسفانه کسانی از خواص خودشان را در انقلابی‌ها جا زده و در مقابل این صحنه عظیم و پهنه جهانی افکار غیرمنطقی و ناسیونالیستی را تبلیغ می‌کنند، متأسفانه عده‌ای سعی می‌کنند این فکر، حرکت و انقلاب را در یک کشور و قوم خلاصه کنند و این بدان معنا است که نسبت به آن احساس جمعی که در سطح جهان به این انقلاب وجود دارد روی خوش نشان نداده‌اند.

حجت الاسلام عبادی بیان داشت: اجرایی شدن انقلاب به معنای پیاده کردن عدل است، متأسفانه تمام تلاش دشمن به وسیله عناصر داخلی ضربه زدن به عدالت است؛ همان موضوعی که مشکل کنونی جامعه است.

وی خاطرنشان کرد:  در جنگ صفین اختیار را از امام علی (ع) گرفتند، وقتی کسانی که باید اجرا کنند، اطاعت نمی کنند نتیجه این شد که امام راحل جام زهر را نوشید چون شرایط را از ایشان گرفتند، اعلامیه 598 هم که صادر شد، در همان مقطع حوادثی توسط بعضی عناصر ایجاد شد، بعضی کارهای سرخود انجام داده و در همان لحظه شلیک‌های هوایی صورت دادند و آنچه دشمن را در این تجربه ناقص از عده ای خاص ایجاد کرد، مقدمه حمله مرصاد شد در حالی که مدافعان اصلی بغض کرده بودند و اگر فرمان امام (ره) نبود کوتاه نمی آمدند اما عده ای بی تجربه با شلیک هوایی زمینه حمله دشمن را فراهم کردند چون دشمن احساس کرد که عده ای از جنگ خسته هستند.

وی ادامه داد: امروز در گام دوم باید حواسمان جمع باشد در چه جایگاه سیاسی و اقتصادی و نظامی قرار داریم، آنچه دشمن را از صحنه خارج می کند روحیه مقاومت است نه کم آوردن؛ هرجا کم آوردیم دشمن هجوم آورد و هرجا ایستادیم دشمن عقب نشینی کرد و اینها تجربه ما است.

امام جمعه بیرجند گفت: امروز در این جریان های اخیر از ۱۳ آبان به بعد چه در سطح بین الملل و منطقه و در داخل کشور اوضاع تغییر کرده و ورق برگشته و دشمن در حال عقب نشینی است.

وی بیان داشت: کشور ایران چه از نظر قانونی و سیستم حکومتی دارای فرماندهی واحد است و باید همه یک حرف زده و پشت سر فرمانده کل حرکت و طبق قانون به وظیفه خود عمل کنیم تا در فاصله کوتاهی به آن دسته از مسائلی که جزء آرمان های ماست دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها