جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با موضوع ازدواج آسان به ریاست فرزاد دهقانی معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۸۳۸۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از صبح ساحل، فرزاد دهقانی در این جلسه با بیان اینکه ازدواج، پاسخگویی به نیازهای جنسی و عاطفی، ارتباطات اجتماعی و فرهنگی را میسر می‌کند،اظهار داشت:اگر این امر در زمان مناسب اتفاق نیفتد مشکلات بسیاری برای فرد به وجود می‌آورد.
 
معاون سیاسی فرمانداری خمیر با بیان اینکه یکی از راه های استحکام خانواده ها ازدواج آسان است، اضافه کرد:ترویج ازدواج آسان و اشاعه این فرهنگسازی در بین جوانان امری ضروری در جامعه است.
 
وی با بیان اینکه راهکارهای ازدواج آسان مستلزم نگرش فرهنگی خانواده ها است ،تصریح کرد:گرچه وظیفه دولت و تمام ارگانهای مربوطه کمک به قشرهای مختلف جامعه در زمینه ازدواج آسان است اما باید نگرش خانواده ها نیز در تحقق این امر تغییر کند زیرا تا خانواده ها نخواهند به هیچ وجه این امر اتفاق نمی افتد .
 
این مسئول با اشاره به به برخی موانع در این راستا، گفت:موانع هایی از قبیل رسومات مالى پرخرج،لازم دانستن شغل و مسکن مناسب،ضرورت زندگى تجملاتى و پرزرق و برق توسط برخی خانواده ها و ... باعث می شود که این موضوع در زمان مناسب برای فرد اتفاق نیفتد.
 
مهندس دهقانی خواستار راه اندازی کارگروهی جهت رفع موانع و راهکارها در این زمینه شد و در پایان از نهادها و انجمن های خیریه در شهرستان که در ترویج امر ازدواج آسان تلاش می کنند تقدیر کرد.
ارسال نظرات