خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی شاهرود با اشاره به برگزاری اعزام اکیپ تک تخصصی به منطقه محروم طرود گفت: در این اردوی جهادی سه روزه به بیش از 340 نفر از اهالی منطقه خدمات تخصصی پزشکی ارائه شد.
کد خبر: ۹۱۵۸۳۶۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
ارائه خدمات تخصصی پزشکی به ۳۴۰ نفر از اهالی دهستان طرود شاهرودجواد رضوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اعزام اکیپ تک تخصصی بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه شاهرود به منطقه محروم طرود اظهار کرد: این اکیپ به مدت سه روز با حضور در مرکز جامع سلامت دهستان طرود بخش مرکزی شهرستان شاهرود به مردم محروم این منطقه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی ارائه کرد.
وی افزود: در این اکیپ درمانی، پزشک متخصص داخلی، زنان و زایمان، دندانپزشک، مامایی، تزریقات و پانسمان حضور داشتند و توزیع دارو و بسته‌های بهداشتی و فرهنگی نیز بین مراجعه کنندگان انجام شد.
مسئول بسیج جامعه پزشکی و بهداری سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به آمار ارائه خدمت در این دهستان گفت: ویزیت پزشک متخصص به ۱۱۰ نفر، خدمات دندانپزشکی (پر کردن) به ۵۰ نفر، نسخه دارویی ۱۰۰ نسخه، انجام آزمایش ۱۰ مورد، خدمات پاراکلینیکی ۲۵ مورد و انجام تست غربالگری برای ۱۸۰ نفر در این اردو انجام پذیرفته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها