فرماندار چناران دوام، بقاء و بخش قابل توجهی از امنیت و توفیقات امروز کشور را مدیون و مرهون نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر شمرد.
کد خبر: ۹۱۵۸۳۵۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار مجید آذرکیش به همراه جمعی از پرسنل سپاه ناحیه چناران ضمن حضور در فرمانداری، با حمید انصاری فرماندار جدید چناران دیدار و انتصاب وی را تبریک گفتند.
 
فرماندار چناران ضمن آرزوی عاقبت به خیری برای همه، دوام، بقاء و بخش قابل توجهی از امنیت و توفیقات امروز کشور را مدیون و مرهون نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر شمرد و اضافه کرد همیشه و در همه حال حامی این نهاد انقلابی برآمده از بطن مردم هستیم.
 
وی مجموعه سپاه پاسداران را در جامعه دارای حرمت و قداست دانست و تصریح کرد اجازه شکستن این حرمت را به احدی نخواهیم داد و از هیچ تلاشی در راستای ارتقاء جایگاه سپاه فروگذار نخواهیم کرد.
 
انصاری با تقدیر از برگزاری اردو‌های جهادی، آن را فرصتی برای خدمت و نمایاندن برکات انقلاب اسلامی به جامعه دانست و بر حفظ و تقویت بیش از پیش آن همراه با برنامه ریزی مدون تاکید کرد.
 
فرماندار چناران در ادامه از مهندسین بسیجی فعال در زمینه خدمات ترویجی کشاورزی که در راستای استقلال کشور در عرصه تولید محصولات راهبردی گام بر می‌دارند تشکر و قدردانی کرد.
 
وی در انتها با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری، آن را در برهه کنونی مهم و حساس خواند و پیش بینی کرد رقابت پر شوری را در سطح حوزه انتخابیه شاهد باشیم.
 
در ابتدای این دیدار مجید آذر کیش در سخنانی گزارشی از روند فعالیت‌ها و برنامه‌های جاری و همینطور اهم برنامه‌های سپاه ناحیه چناران در سال ۹۸ ارائه کرد.
 
وی در این راستا به برگزاری گشت‌های اقتدار محله محور توسط ضابطین آموزش دیده، برگزاری اردو‌های جهادی، راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه، طرح شهید بهنام محمدی در راستای تعلیم و تربیت و آشنایی و نزدیکی بیشتر دانش آموزان با مساجد و طرح همگام با کشاورزی توسط مهندسین بسیجی یا هدف بالا بردن راندمان تولید محصولات کشاورزی در واحد سطح را از برنامه‌های محوری سپاه چناران نام برد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چناران با اشاره به پایگاه بسیج سطح شهرستان گفت: در مجموع دارای ۲۱ پایگاه بسیج اداری، ۵ پایگاه بسیج کارگری و ۲۰ پایگاه بسیج اصناف هستیم. گفتنی است در پایان این دیدار حکم انتصاب فرمانده پایگاه بسیج فرمانداری به وی اعطا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها